Ik weet niet of ze zeker drachtig is maar wat ik uit de berichten kan opmaken denk ik het van wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb ook gezegd dat een leven met mij ook levenslang cavia's betekend
en hij vond dat prima
Ik denk inderdaad ook dat de 5 oudere zeugjes allemaal drachtig zijn. Bij Nani was het heel duidelijk, die gaat waarschijnlijk het eerst bevallen. Bij haar zie je op de foto ook al echt een flinke buik.
gras is weer wat gegroeid dus ze zullen wel genieten.
Maar het is maar voor 10 meter dus dat moet lukken

De bult gaat er snel slechter uitzien.. 
Ik zag haar vanochtend in de kooi ineens drie keer op haar rug rollen, echt met haar pootjes omhoog. Ik dacht aanvankelijk dat het een epileptische aanval was, maar het bleek toch door buikpijn te zijn. We hebben haar meteen pijnstillers gegeven, daarna heeft ze nog even flink buikpijn gehad tot ze weer ging eten en slaperig werd. Nadat ze een tijd heeft zitten slapen kwamen haar darmen weer op gang, en nu is er niets meer aan de hand. Ze houden het wel spannend hoor. Ik wilde precies op dat moment de assistente een berichtje gaan sturen over Fred, ligt de volgende er ineens zo bij..
Ze hebben wel pech de laatste tijd.
. Beloofde 23 en zonnig is met vakantie denk ik. Tis 20 en grijs maar het gras is droog nu dus kunnen ze lekker buiten 

me want too!!