Ik twijfelde heel erg tussen Naila en Nanda! Maar omdat ik in eerste instantie Naila zo leuk vond toch gevoel gevolgd. Nanda lijkt heel erg op Nani maar ik denk iets groter. Ik weet niet of ze zeker drachtig is maar wat ik uit de berichten kan opmaken denk ik het van wel
Haha ik heb ook gezegd dat een leven met mij ook levenslang cavia's betekend en hij vond dat prima
Mira283
Geplaatst: 27-08-18 16:02
melody7 schreef:
Dan gaat dat vanzelf. Cavia's zijn onweerstaanbaar
Hahha dat klopt ook nog
Nientsje
Geplaatst: 27-08-18 16:42
Mira283 schreef:
melody7 schreef:
Dan gaat dat vanzelf. Cavia's zijn onweerstaanbaar
Hahha dat klopt ook nog
Guinneapigs for the win!
melody7
Geplaatst: 27-08-18 16:47
Ja en Nanda heeft opstaande oortjes, ik vind flappers toch het leukst
Ik ben heel benieuwd hoe groot/klein ze zijn. Zo op de foto ogen ze wel klein, dat is weer eens wat anders tussen mijn reuzen Ik denk inderdaad ook dat de 5 oudere zeugjes allemaal drachtig zijn. Bij Nani was het heel duidelijk, die gaat waarschijnlijk het eerst bevallen. Bij haar zie je op de foto ook al echt een flinke buik.
Ja maar ze bevallen daar en de babies blijven ook daar, ik geloof dat er een wachtlijst is voor jonkies.
MarjanB
Geplaatst: 28-08-18 08:16
Jullie gaan hard hier!
Mooie caaf Sanso!
Roosje, super dat ze al tammer worden!
Nientsje hoe was je date? Altijd pluspunt als ze van dieren houden.
Verder heb ik alles meegelezen maar kon gister niet reageren. (Had intake voor revalidatie en dat was erg zwaar) Harrie is gelukkig weer rustig, heb em nog niet vast gehad dacht laat hem eerst maar weer onder de wilgenbrug uitkomen en rondscharrelen. Straks mogen ze lekker naar buiten gras is weer wat gegroeid dus ze zullen wel genieten.
Hier zitten ze ook net buiten. Het gaat nu nog net in het transportbakje, maar als Christi gaat groeien wordt het wel érg krap Maar het is maar voor 10 meter dus dat moet lukken
Zou vandaag weer wat warmer en zonniger worden, maar ik zie geen zon buiten. De dames mogen van mij ook wel gras gaan maaien. Afgelopen dagen was het maar koud en nattig en harde wind dus dus had ze binnen gehouden. Heb nog niet echt een goed schuil huisje in de ren waar ze droog en uit de wind kunnen zitten.
Dames, Intratuin heeft nu een mooie actie! Twee zakken Science Selective halen en 1 betalen. Ik heb net twee zakken van 3kg gehaald voor de heren.
melody7
Geplaatst: 28-08-18 16:34
Klopt Sanso! Er zijn nu veel baby's op komst, dus iedereen die een baby wil kan dat mailen en komt dan op de lijst. Ik krijg waarschijnlijk ook nog een baby beertje, zoals het er nu uitziet is Freddy er over een maand echt niet meer De bult gaat er snel slechter uitzien..
Gelukkig is Harrie weer rustig!
Veel plezier vanavond Nientsje!
Hier zit ook weer alles buiten, behalve Nibbit. Die heeft vanochtend weer een van haar levens verbruikt Ik zag haar vanochtend in de kooi ineens drie keer op haar rug rollen, echt met haar pootjes omhoog. Ik dacht aanvankelijk dat het een epileptische aanval was, maar het bleek toch door buikpijn te zijn. We hebben haar meteen pijnstillers gegeven, daarna heeft ze nog even flink buikpijn gehad tot ze weer ging eten en slaperig werd. Nadat ze een tijd heeft zitten slapen kwamen haar darmen weer op gang, en nu is er niets meer aan de hand. Ze houden het wel spannend hoor. Ik wilde precies op dat moment de assistente een berichtje gaan sturen over Fred, ligt de volgende er ineens zo bij..
Ik heb vroeger meegepost over mijn Cavia’s (inmiddels Enkelvoud). Maar even afwezig door drukte.
Met Perry gaat het heel erg goed. Hij zit in een mooi hok in de tuin en gaat voor de winter weer binnen zitten. Helaas is hij wel alleen en krijg ik mijn moeder nog niet zo ver om een vriendje voor hem te kopen. Ze is bang dat Perry toch iets heeft waar hij andere cavia’s mee besmet. Hij heeft al een paar vriendjes gehad maar die gingen helaas allemaal op een zelfde manier dood en hij is er nog nadat hij als baby een flinke longontsteking heeft gehad... Misschien toch iets wat hem anders maakt dan anderen? Ik weet het niet, maar het liefst zou ik een vriendje voor hem hebben.
Wat naar Melody Ze hebben wel pech de laatste tijd.
melody7
Geplaatst: 28-08-18 16:40
Hoe zijn zijn vriendjes ook al weer overleden?
Ja ik merk nu goed dat ze allemaal wat ouder beginnen te worden..
Ja vervelend is dat he... ik merkte dat ook bij mijn eerste groepje.
De eerste is overleden door die longontsteking en de andere heel onverwacht smorgens gevonden. Hij was toen heel erg benauwd en voordat we echt konden reageren zo op de zondagmorgen was hij er al niet meer. Dus mijn gok is allebei door ademhalingsproblemen.
Hier de grasmaaiers ook buiten zitten als gekken te bunkeren . Beloofde 23 en zonnig is met vakantie denk ik. Tis 20 en grijs maar het gras is droog nu dus kunnen ze lekker buiten
melody7
Geplaatst: 28-08-18 17:11
Ik zou het eens navragen bij Eva Stoffels, ik denk dat zij wel weet of er een ziekte bestaat waar een cavia drager van kan zijn. Met zo'n verhaal snap ik goed dat je er niet meteen een nieuwe bij durft te kopen, het is natuurlijk wel gek (of heel toevallig) dat ze allebei zo overleden zijn.
Ach zo lang ze kunnen eten maakt het de cavia's zelf niet uit of er wel of geen zon is
Ik heb twee shirts gehad van een Amerikaans bedrijf om te promoten, ik vind ze hilarisch