Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:Cayenne, hopelijk helpt de medicatie wat.. zit ze in een volière? Lijkt me lastig voor een vogel die niet meer kan vliegen als het echt noodzakelijk is die ingreep.
IMJ schreef:Meliaforever schreef:Cayenne, hopelijk helpt de medicatie wat.. zit ze in een volière? Lijkt me lastig voor een vogel die niet meer kan vliegen als het echt noodzakelijk is die ingreep.
Nou heel eerlijk, een vogel die niet kan vliegen heeft voor mij geen vogelwaardig leven.. zou dus niet gebeuren hier..
Lukasje.. wat verdrietig!! Sterkte voor jou en Juul!
xReetch schreef:Wat fijn dat Juul weer een beetje gegeten heeft! Is de appel al opgepeuzeld?
Uit nieuwsgierigheid: reageert Juul tijdens anders op jou door het gemis van Jef?
Ik zou af gaan op je gevoel met een nieuw vriendje voor Juul. Ik ben benieuwd hoe hij erop zal reageren.
Wat balen dat Phoenix er weer zo aan toe is. Duimen dat de metacam aan slaat, niet kunnen vliegen is niks. Ik vraag me wel af waar die botpijn dan vandaan zou komen. Neem aan dat het in ieder geval niet meer groeit? De vorige vogelarts had het over een probleem met het verenpak toch?
xReetch schreef:Wat balen dat Phoenix er weer zo aan toe is. Duimen dat de metacam aan slaat, niet kunnen vliegen is niks. Ik vraag me wel af waar die botpijn dan vandaan zou komen. Neem aan dat het in ieder geval niet meer groeit? De vorige vogelarts had het over een probleem met het verenpak toch?