@classic, hier idem, bench krijg je wat lekkers, dus nu gaat ze wel eens in bench zitten als ze terug komt van wandelen bv zo van,???? hee?? mijn lekkers?? leuke manier van bedelen. Ze krijgt haar eten ook in de bench.
Wat betreft je hond, weet je zeker dat ze haar baarmoeder ook kwijt is en dat niet alleen de eierstokken zijn weggehaald (tegenwoordig heel normaal).
Baarmoeder zonder eierstokken kan onsteken, stomp van een baarmoeder ook, maar gebeurt uiterst zelden want heeft geen invloed van hormonen meer nadat de eierstokken eruit zijn.
Wat ook kan is een vaginitis, maar ook dat is vaak hormoon geinduceerd dus???
Maar je ziet totaal geen uitvloeiing zeg je, je ruikt het alleen, maakt het bijzonderder, want bij al die andere opties is er vaak ook uitvloeiing en of hond ook ziek erbij. (vaginitis zijn ze vaak niet ziek trouwens)
Zie je verder ook iets aan de vulva, zwelling of iets, of is het klein mutsje net zoals altijd?
Weet je zeker dat het de vulva is die stinkt? (ik steek ook altijd overall zo ongeveer mijn neus in, maar zou natuurlijk ook wat anders kunen zijn als je niet echt je neus er in steekt)
Plasje langs brengen bij DA kan, maar dat zegt verder niets over de vulva. DA kan er ook nog in kijken als je er langs zou gaan (en ja, ook uitstrijkje maken

), maar dan zou ik zeker gaan als ze stinkt.