Zijn op texel dus lekker naar het strand met de labrador kruising van mijn zwager

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ben benieuwd hoe nelson op de kuur reageert!

Heb ook een volgtopic gemaakt. Nog geen nieuwe foto's van de pups, ik denk dat die 1 keer per week komen ofzoiets. Vanaf 3 weken gaan we zelf langs. Ahh wat een lieve foto van Boy

). Beetje beginnersvraag: zijn supplementen altijd nodig? Of puur als je het gevoel hebt dat ze wat missen? Of is het wel gewenst met die grote lijfen van Molossers?
doen het hier beide erg goed op. wij zijn bunk gelijk deze brok gaan voeren met vers vlees toen we hem hebben gehaald met 15 weken en boelie hebben we denk ik tot de 9 maanden royal canin gevoerd vanuit de fokker, maar hier deed hij het niet zo goed op en stonk heeeeeeeel erg
We willen onze katten ook laten overstappen op KVV, die voeren we nu Applaws.
loez schreef:Vers en geperste brok? Ik meende altijd dat dat niet samen mocht?
Ik moet idd ook nog een beloningsbrok hebben. Zenna reageert het beste op doglovers gold. Maar een zak van 13 kilo doe ik 3 jaar mee als ik het als beloning gebruik denk ik
de een zegt juist wel geperste brok de ander weer niet. zo ook met vers vlees, wel geen brok etc. ik denk dat dat een eindeloze discussie is. ons kleine hondje krijgt pedegree pal brok met een blikje cesar erdoor heen, dat vind ze heerlijk en eet ze iedere dag heel graag en dat ding is al 13 jaar en bikkel hard, terwijl het echt rotzooi is als ik internet moet geloven.
loez schreef:Ik dacht altijd dat dat niet goed verteerd kon worden samen oid, dus heb het nooit samen durven voeren hahaha vandaar mijn reactie.
32,50 voor 15 kg is een leuke prijs!! Zenna haar brokken zaten op 54,50 en das 13 kg!
al zal er ook nog vast wel betere en andere brokken zijn, maar ik ben niet zo van het wisselen, goed is goed.
Voor Zenna is het even aftasten hoeveel ze nodig heeft aangezien ze eigenlijk iets te dik is. Maargoed, ze is jaren véél te dun geweest... Dus ff opletten dat ze niet vetter wordt nu