Alleen nu met de herfst voor de deur, zou ik graag nog een afdakje maken naast het huisje. Hier zitten ze veel.
Iemand hier voor tips?
Wil wel graag dat het een beetje bij het geheel past.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eoweyn_x schreef:Het groenvoer natmaken en het dan geven. Het is namelijk vaak ook zo dat ze te weinig drinken, en dat ook meewerkt aan de verstopping.
Verder een scheutje ananassap (uit pak mag ook) door het water.. En ik geef het hele jaar door een theelepel lijnzaad per 2.
En natuurlijk plukken, kammen, borstelen, evt aaien met een vochtig washandje.
Deoiridh schreef:Eoweyn_x schreef:Het groenvoer natmaken en het dan geven. Het is namelijk vaak ook zo dat ze te weinig drinken, en dat ook meewerkt aan de verstopping.
Verder een scheutje ananassap (uit pak mag ook) door het water.. En ik geef het hele jaar door een theelepel lijnzaad per 2.
En natuurlijk plukken, kammen, borstelen, evt aaien met een vochtig washandje.
Dankje.Ik zat te denken om vlozaad te gebruiken i.P.v. lijnzaad. Lijkt mij veiliger i.v.m. de gifstoffen in lijnzaad?
Ananassap krijgen ze zo nu en dan. Uit een pak mag echter niet! Daar zijn alle werkzame enzymen al uit, dus geef je eigenlijk een suikerbom. Ananassap alleen vers uit een niet overrijpe ananas, als je het te lang laat staan zijn de enzymen al verdwenen.
Eoweyn_x schreef:Ik hoop dat ik hier geen spottende reacties krijg, maar;
Voor de mensen met chronisch-snot konijnen;
Ilona, een van mijn voedsters, heeft geen chronisch snot, maar zo af en toe heeft ze een aantal weken dat ze meer niest. Geen vies neusje of vieze pootjes. Vorig jaar heeft ze hiervoor een draxxin injectie gehad en dat heeft ook wel geholpen. Na de kattenbeet van een aantal maanden terug kwam het weer even terug. Nu heeft ze ook weer een terugvalletje en op aanraden heb ik eens propolis geprobeerd. Ze kreeg het gisteren voor het eerst en ze is vandaag al een stuk rustiger én ze niest minder. Beter dan AB, en baat het niet, dan schaadt het niet.
Degene van wie ik de tip heb, heeft dit bij haar chronisch snot patientje gebruikt.
Ilona weegt 1,5 kg en ik geef 1 á 2 drupjes op een stukje brood/cracker. Het is wel héél vies en ruikt heel smerig. Maar het gaat erin!
Voor de geïnteresseerden:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/nat ... alsem.html