Villa Neusjes- dat is idd niet fijn, natuurlijk duim ik voor jullie. Aan welke ziekte denken ze?
@Schuur - Wolf is ook een leuk hondje. Wij hebben een schouder tas van Susan Lanci.
Met Dex gaat het natuurlijk prima.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xLovesPower schreef:Ik ben benieuwd welk merk jullie preventief gebruiken tegen vlooien?
Ik deed dit namelijk eerst met Advantix. Dit ging vier keer goed alleen de vijfde keer werdt mijn Woeffie er ziek van. Hierdoor durf ik niet meer met Advantix te ontvlooien, bij veel anderen merken zijn de pippetjes tot 10 kilo en dat vind ik te zwaar gezien Woeffie maar 3 kilo weegt.
dees_daan schreef:Hier ook Bravecto.
Omdat we dagelijks in het bos lopen en het werkt hier prima voor alle honden.
Wel een flinke bos-tegenvaller gehad:
[ [url=m/Nc5vpU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waarschijnlijk een steentje of takje in zijn oog gekregen, het gaat al veel beter maar er zit nog wel een soort hele kleine krater, DA gaat er vanuit dat er een litteken zal blijven. Ze zijn nu even niet thuis ivm verbouwing maar morgen ga ik ze weer halen dus ik ben benieuwd hoe het dan met zijn oog is, ik kan daar zelf ook kijken met een lampje dat je normaal gesproken voor de oren gebruikt dus dat is wel makkelijk. Zoals ik het gehoord heb is was het wat gezakt maar zit het nu wel voor zijn pupil dus ik hoop dat dat nog wat verbeterd is.
Schuur_ schreef:Hier gisteren op controle geweest.
De 24ste hebben we afspraak om hem op de foto te zetten.
Hij heeft ernstige PL links en rechts ook beginnende maar heb al langer vermoeden dat er in zijn heupen en schouders ook vanalles mis zit.
Opereren gaat het niet worden maar wil wel graag weten wat het is zodat ik hem goed kan helpen.
Wolfje is nu 6,5 jaar en helaas een broodfok hondje uit Oost-Europa (herplaatser)
Arme schat is nu helemaal van de WAP van de prikjes
Limoen schreef:Dex wordt mooi!![]()
Schuur. Wat sneu. Hopelijk wil het nog een eind met pijnstillers dan.![]()
Mijn lieve dametje is alweer 8,5
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Schuur_ schreef:Haha op de 2de foto kijkt die lekker vies.
Schuur_ schreef:Ikzelf ben fan van de tuigjes van MyCurli