Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_western schreef:Heb nog geen caafs. Maar druk aan het inlezen. En ga in het nieuwe jaar een houten bak bouwen van 1.50 bij 60. Waarvan voorkant en 1 zijkant van plexi glas.
En hier wil ik dan 1 castraat met 2 a 3 zeugjes in doen.
DubbelDun schreef:Ik heb altijd Kaspar Faunafood, die heeft het hoogste gehalte Vit-C en wordt altijd graag gegeten. Doordat het dezelfde korrels zijn gaat ook alles schoon op.
DubbelDun schreef:love_western schreef:Heb nog geen caafs. Maar druk aan het inlezen. En ga in het nieuwe jaar een houten bak bouwen van 1.50 bij 60. Waarvan voorkant en 1 zijkant van plexi glas.
En hier wil ik dan 1 castraat met 2 a 3 zeugjes in doen.
Waarom zelf iets maken als je voor en paar centen een leuke bak van Marktplaat kunt kopen.
Bijv. deze hoekvitrine kast. Je legt hem op zijn kant en hebt dan een ruime bak met echt glas aan de voorkant. Door de schuine opening is hij makkelijk schoon te maken ook. Alleen de randen af kitten en je bent klaar.
[ Afbeelding ]
Tooske schreef:Hier zegt mijn dierenarts juist dat vitamine c bijgeven naast voldoende groente niet nodig is hoor. Ik heb het zolang als ik cavia's heb nog nooit bijgegeven.
Al moet ik zeggen dat de mijne wel meer groente krijgen dan de jouwe sperziemone!
Ruby1995 schreef:Gemengd voer is niet slecht hoor, de mijne eten altijd alles op!