Ik zou eigenlijk eens naar een radje moeten kijken, maar als ze het niet gaan snappen is het geldverspilling...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vooral 's nachts inderdaad, als ik wil slapen
.
ik moet hem even smeren dus. Overigens is er bij mij maar 1 gerbil die erin rent. De ander geeft er niets om of snapt gewoon niet hoe het werkt
Ze vermaken zich prima, dus ik denk niet dat ze hem missen, maar misschien moet ik wel eens een nieuwe aanschaffen...
dat piept niet haha EskeGirl schreef:xMyrth schreef:Ik heb gewoon een houten radjedat piept niet haha
Is die niet heel snel kapot geknaagd?

Ik kon hem zo weer in elkaar klikken gelukkig, maar er zit nu wel een soort slag in
Binnenkort misschien toch maar een nieuwe kopen haha.
. EskeGirl schreef:Heerlijk als de gerbils verschoond zijn en ze weer gangen gaan maken. Nibbit rent altijd even gestressed rond en Ezarja gaat al heel snel eten
Ik zou eigenlijk eens naar een radje moeten kijken, maar als ze het niet gaan snappen is het geldverspilling...
Misschien duurt het een paar dagen, maar daarna zijn ze d'r heel blij mee!
) 
Nimfee schreef:EskeGirl schreef:Heerlijk als de gerbils verschoond zijn en ze weer gangen gaan maken. Nibbit rent altijd even gestressed rond en Ezarja gaat al heel snel eten
Ze snappen het vrij snel hoorMisschien duurt het een paar dagen, maar daarna zijn ze d'r heel blij mee!

. Ze gaan denk ik +- 1 el per week krijgen van het eivoer. Ik heb bij de quest een gedroogde sprinkhaan gekregen... Zouden ze dat wat vinden?