Een lege kooi alweer want alles ligt op de grond als ik even er niet ben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Een lege kooi alweer want alles ligt op de grond als ik even er niet ben

Elevien schreef:Ik maak de kooi helemaal schoon en zet de nieuwe gewoon tussen de anderen in. Binnen een halfuur liggen ze iedere keer boven op elkaar te slapen
op den duur was de ritten zo bang geworden voor die andere. Ze hoefde haar maar te zien en ze begon te krijsen en te vluchten. Maar na een paar dagen was dat plots over en inmiddels zijn het beste vriendjes. Echt partners in crime die twee! Lopen alleen maar te ouwehoeren met elkaar
Ronnie25 schreef:xDaantjxx schreef:Dames, hoe introduceren jullie een nieuwe rat bij een rat die je al langer hebt.
Bij elkaar gezet in de kamer, paar dagen elke avond. En toen in de kooi bij elkaar het laten 'uitvechten' wie de nieuwe baas word/ of blijft. Ben er wel bij gebleven tot het rustig werd
maar hij doet het geweldig! Hij trippelt echt op z'n gemakje rond en het is zo een schattig zicht
Nu het met de andere twee eens proberen maar die zijn heel snel wantrouwend en denk niet dat dat vlot gaat lopen, spartelen altijd tegen als ik ze dan neem neerzet of terug oppak