Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarinW86 schreef:Kreeg vandaag mail terug, mag debutanten lopen met Guusje 26e.. Kijken hoe dat gaat, of ze dan weer wat meer vertrouwen krijgt tijdens te wedstrijd.. zonder dat we ons zorgen hoeven te maken over spannende onderdelen..
KarinW86 schreef:Heb nog niet de plank gevonden die ik eerder in een advertentie had gezien, maar misschien ga ik dan wel gewoon voor deze
https://www.animalproducts.nl/product/trainingsplank/
Lees net dat iemand daar gaat bestellen in Engeland of waar het vandaan komt
Maar hou het toch maar bij deze denk ik..
Little_Gift schreef:4,81 km?
Is dat een grote wandeling?
Hier doen zelfs de Chihuahuatjes dat als klein rondje![]()
Qua badjas zou ik gewoon een nieuwe bestellen in zijn maat. De kosten om het te laten verstellen zullen bijna even hoog zijn als gewoon een nieuwe
JesdaJinn schreef:Little_Gift schreef:Gewoon dezelfde badjas als je nu hebt?
Weet niet meer welke dat is en waar die vandaan komt
fannetje schreef:Machie, dat is balen zeg! Hopelijk kun je enigzins lopen met de selectie, maar normaal ben je minimaal 6-8 weken onderweg als er echt een scheurtje in de band zit. Als het "alleen " wat verrekt is, zou je met 3 weken misschien wel wat kunnen, maar zou hem dan wel goed in laten tapen.
Natasja, ja ik doe wel workshops en/of wedstrijden combineren in een weekend, soms zijn ze wat mooier, maar soms zie je dan ook ineens groeien zo'n weekend.
Lekker gewandeld dus JJ en qua badjassen zijn er zoveel soorten, de meeste zijn prima. Dry up is prima, ik heb zelf een chillcoat dacht ik.
LG, 4,8km is geen klein rondje, is voor ons meestal een uurtje wandelen. Klein rondje is bij ons 15-20 minuten of zo. Maar ik zie dat ze ruim 2 uur erover gedaan hebben, dus ik gok dat er veel gespeeld is onderweg.
Shaya, fijn dat je toch kon starten en fijn hebt gelopen.
Wij zijn vandaag naar Someren geweest, het was gelukkig in de manege, maar men wat een regen viel er. Pixy liep het 1e rondje fijn, maar had 1 raakvlak fout en de finish lat. 2e rondje was foutloos, prachtige running op de kattenloop, alleen bij sprong 3 ging ze even naar de lattenlegger ( die had ze het 1e rondje al gezien en moest blijkbaar bekeken worden), verder foutloos. 1e rondje 4e en 2e rondje 2e, van de 16 starts dacht ik. Alle klassen werden bij elkaar gerekend, er waren wat weinig s/m starts. Daarna met Roetsj een rondje piekenrace gedaan voor de lol, lekker met bal, dus niet voor de prijzen meegedaan.