Loei schreef:Mijn jacht op hammies is nu officieel geopend

Deze week komt mijn lang verwachte terra binnen van Queenies. Wel een stuk later dan beloofd, maar het zij zo.
Leuk!
__Sannne schreef:Hier ook mijn nieuwe bak van Queenies gekregen. Wel beetje teleurgesteld in de kwaliteit wat betreft de afwerking. Ook de deksel is niet echt een deksel, maar gewoon een plaat met gaatjes erin. Het geld niet echt waard zo, maar goed. Muis lijkt erg tevreden met zijn nieuwe huis, en daar gaat het om natuurlijk!
Wat ontzettend jammer om te lezen zeg
Al moet ik zeggen dat ik wel vaker verhalen over Queenies lees die niet altijd even positief zijn. Ik hoop in ieder geval dat je er veel plezier van mag hebben samen met Muis
Deel je hem een keer met ons?
AnnickT schreef:Over de ren: ik heb 4 dwergen gehad en nu mijn eerste syr. Alle dwergen vonden de ren verschrikkelijk. De syr vindt het fantastisch. Dus ik denk dat het ook een dwergendingetje is.
Ik hoor het juist ontzettend vaak bij Syren, vooral dat ze heel behendig er uit klimmen
Misschien heb jij gewoon een leuke uitzondering 
__Sannne schreef:Hier gaat tijdens het verschonen de hamster gewoon in het reisbakje. Heb daar nog geen negatieve ervaring mee gehad. Alledrie de hamster vonden/vinden het prima.
Hier dus ook
Maar dan heel wat meer hamsters haha.