Dus we hebben dit weekend als een trainingsweekend gebruikt. En niet onverdienstelijk, 3 U-tjes mee naar huis, hadden er 5 kunnen zijn...
Waarvan 1 ronde echt ZO Mooi was, maar een Wip fout, totaal verbaasd heb ik mijn filmpje 100x terug gekeken en wat bleek: ze had de oploop fout. Ik was helemaal verbaasd, maar dat is nu eenmaal iets waar je echt niks aan kan doen. Ze kwam niet uit en besloot voor zichzelf de veiligheid te kiezen en hogerop te springen. Wel hadden we hiermee nog een 6e prijs gewonnen!
De andere ging zij plotseling opzoek naar mijn vriend, dit doet ze nooit, dus geen idee waarom dit nu ineens was, daardoor was ik de weg kwijt en maakte een dure fout door haar zelf verkeerde tunnel in te sturen.
Op zondag het laatste VP van Patrick, waar veel mensen commentaar op hadden want de tunnel vond ook ik echt niet veilig. Heb ik besloten om een onnodige wissel te maken, daarmee maakte ik het veiliger voor mijn hond, verloren we tijd, maar waren we de enige foutloze, dus een 1e plaats.
Dus nu vol goede moed richting de IMCA selecties! Want doordat we nu 2e graad zijn, mogen we daadwerkelijk mee doen als we ons ook nog eens zouden plaatsen.