Oh zijn ze allemaal besproken? Wel fijn toch dat je nesten zo snel een plekje vinden. Hanteer je ook bepaalde regels waaraan toekomstige baasjes moeten voldoen, bv dat de vogel niet alleen mag komen zitten of zo?
De cinnamon pop is prachtig
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-19 21:33
De cinnamon heet Rajah en haar moeder is Merel
Ja, ze zijn allemaal besproken! Ik had al best wat reserveringen, maar de meeste mensen willen dan een bepaald geslacht in combinatie met kleur, dus dan is het altijd afwachten. Nadat de uitslagen binnen waren, was eigenlijk bijna alles direct gereserveerd. Alleen één dame bleef even over (die heb ik hier ook in het topic geplaatst ) maar die was na 5 minuten op mijn FB pagina ook direct besproken. Dus dat ging heel snel!
Zijn ze niet gekortwiekt Cayenne? Wat erg zeg, helemaal met die warmte!
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-19 06:52
Ze woonde niet bij ons hoor. Ze is eind 2017 geboren en naar Kerkrade verhuisd. Ik kortwiek mijn vogels nooit. Ze is voor zover ik weet uit de voliere ontsnapt. Ze draagt een ring met mijn kweeknummer erop.
chanicha
Geplaatst: 23-07-19 06:55
Och jee, het zijn ook net Houdini's he! Hoop dat ze haar snel terugvinden.
Gaby
Geplaatst: 23-07-19 07:24
Oh, Maya herinner ik me nog. Wat erg, ik hoop dat ze snel door iemand wordt gevonden.
De cinnamon is prachtig zeg! Heb je nu de uitslagen van de geslachtsbepaling binnen? Waren ze zoals verwacht?
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-19 12:23
Ja klopt! Op volgorde zijn het: pop, pop, man, pop, man, pop, pop Dus 2 mannen! Alleen bij de cinnamon twijfelde ik aan het geslacht. De ene dag dacht ik een man en daarna weer een dame. Uiteindelijk bleek het toch een dame, dus bij die zat ik er naast
Inmiddels ben ik uit de naam voor de dame die blijft. Ze gaat Astra heten
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-19 12:36
En dit is Astra Haar naam betekent 'gestuurd door de sterren' en daarmee is ze indirect vernoemd naar Phoenix en Halo.
stitchlover
Geplaatst: 23-07-19 12:50
Wat een knap meisje zeg! Mooi gebaar ook haar naam
Het broedblok is leeg en dus ziet Yeti het wel zitten om voor nog meer kroost te zorgen. Helaas voor meneer gaat dat echt niet gebeuren. De aankomende twee jaar krijgt het trio rust! Op z'n vroegst zijn ze in 2021 weer aan de beurt