Al geef je mij geld toe, komt er hier geen Shiba in
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
( is een gerecht met hondenvlees... )
Heeft ie alle voerzakken veiliggesteld, is hij dus aan het gratis zakje met kipreepjes begonnen. Super stevig plastic, heb altijd een schaar nodig om die zakjes open te krijgen. Dex heeft een behoorlijk gat in geknaagd. Probeert deuren open te trekken.. Springt steeds op t aanrecht. Jat eten. Slaat ook gewoon als wij zitten te eten. Etterbak.

StonedRomy schreef:oh wat een kattenstreken![]()
kwam gisteren onze oude buurman tegen en die vroeg meteen of onze shiba nog leefde. Na een bevestiging bleef hij maar al haar kattenstreken opnoemen. we delen een balkon met onze buren en hier zit een hekje tussen. Vroeger sprong ze er geregeld overheen en ging dan uit de eetbak van de buurhond eten. Niemand die het wist... Totdat ze een kind kregen en een babycamera op die kamer hadden. Zagen ze iedere keer satan door de kamer lopen. Ze is ook ooit uit het raam gesprongen van de eerste etage.... Dus ze is op haar oude dag nog lekker rustig geworden.
Maar kan me ook voorstellen dat je af en toe denkt, nu even normaal graag

Leuk zo'n hond... Hier hadden we die ook. Uiteindelijk twee keer mee naar de dierenarts geweest om te laten overgeven. Één keer medicijnen gegeten (uit een dicht kastje!) En één keer een heel brood, twee pizza's, paar kilo voer, stukken deken en dekbed, sokken en nog veel meer. Woonde toen in een studio dus kon ook niks afsluiten. In de bench krijste hij alles bij elkaar. Uiteindelijk toen óf oppas of niet weg gaan gedaan. Nu voorbij gelukkig. Wat een hel was dat.
Maar tri stiekem mooier dan merle. Al hangt dat ook af van hoe de merle verdeeld is. Hoe oud zijn de pups nu?
Nu wachten op de foto's. Kaus schreef:Ik vind red echt prachtigMaar tri stiekem mooier dan merle. Al hangt dat ook af van hoe de merle verdeeld is. Hoe oud zijn de pups nu?
Wij hebben vandaag een fotoshoot gedaan met Dexter van twee vriend en. Dexter vond het prachtig. Die hij had de tijd van zn levenNu wachten op de foto's.