Jis_ schreef:Wat een leukerd Nanna.
Hier worden ze lijp van de Coshida catsticks met 95% vlees er in van de Lidl.
Hier ook, dat is echt een verrassing voor ze!

Lief Wiebke!
Wat een knappe poes Nanna!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nanna schreef:Bedankt voor de complimenten! Wij zijn ook erg blij met hem!![]()
Sticks van de Lidl dus, dan ga ik daar maar even naar kijken.
Whiskas vind hij idd ook allemaal niet zo'n feest. Ik heb ook een zakje (zonder label) van de DA meegekregen nog voor dierendag, maar daar haalt hij zijn neus al helemaal voor op.
Mogen ze ham hebben? Dat hebben we nl wel in huis. Ik zat zelf nog aan plakjes kipfilet te denken, kan dat ook?
Bhriseis schreef:Ik dacht dat varkensvlees niet mocht, omdat ze daar parasieten van kunnen krijgen.
Kaitlyn schreef:Gisteren een nieuwe kattenbak gehaald, ook maar voor een Peewee gegaan. Deze is ongeveer net zo groot als de Curver bak die we al hadden. Heb de Peewee korrels er ook bij, maar heb nog wel wat van het oude grit er overheen gestrooid want ze wilden er echt niks van weten. Vanmorgen hadden ze al wel druk gegraven in de Peewee bak, maar hun behoefte nog niet gedaan. Dat zat allemaal in de Curver bak. Zal wel komen, ze zijn er in ieder geval mee bezig.
Kaitlyn schreef:Wauw Nanna wat een knapperd!![]()
Hier zijn ze wel echt gek van de snoepjes van Whiskas! Worden helemaal gek als ik dat doosje pak.![]()
Wat voeren jullie je kittens? Ik heb een zakje voer van de vorige eigenaar mee gekregen, maar dat waren huismerk brokjes. Heb dat wel opgevoerd en het laatste gemengd met wat ze bij mij krijgen zodat de omschakeling niet ineens te groot was. Hier krijgen ze Royal Canin kitten, op aanraden van de dierenwinkel. Maar weet eigenlijk niet of dat zo goed is?
Vers vlees krijg ik er echt niet door bij mijn vriend.
Gisteren een nieuwe kattenbak gehaald, ook maar voor een Peewee gegaan. Deze is ongeveer net zo groot als de Curver bak die we al hadden. Heb de Peewee korrels er ook bij, maar heb nog wel wat van het oude grit er overheen gestrooid want ze wilden er echt niks van weten. Vanmorgen hadden ze al wel druk gegraven in de Peewee bak, maar hun behoefte nog niet gedaan. Dat zat allemaal in de Curver bak. Zal wel komen, ze zijn er in ieder geval mee bezig.
Jis_ schreef:Mocht het passen en de afstand te doen is dan heb ik 1 rooster voor je, van de grootste peeweebak, voor een klein bedrag mag je hem komen halen.