Oke nu vraag ik mij af....heb je ook nog vogels die niet voor verrassingen zorgen?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-16 15:42
Tot nu toe om eerlijk te zijn niet Bijna alle koppels hebben me tot nu toe nog verrast
Bij Aura en Hermes kwam cinnamon en bont tevoorschijn. Bij het trio kwamen lutino witmaskers tevoorschijn Bij Hera en Amor ook bont Bij Britt en Breitling opaline Bij Phoenix en Pyriet lutino Bij Mégan en Daiquiri lutino witmaskers Bij Ghost en Geisha cinnamon en opaline
En is dit nog maar van 1 kweekronde. Met meerdere kweekrondes kunnen er nog meer verrassingen omhoog komen
Geeft niet hoor! Ik hoop echt dat ze thuis komt. Het is dat je zo ver weg woont en ik mijn kleintjes niet zo lang alleen kan laten, anders was ik komen helpen! Hoe hoog is de boom? Hier is de vrijwillige brandweer onlangs een valkparkiet (niet van mij ) uit een boom komen plukken. Het lukte ook nog!
Die papegaai is trouwens door boom chirurgen geprobeerd te vangen. Ze vloog toen weg maar wel richting kooi. Je zou een oproep voor zo iemand kunnen doen op Facebook? Hebben hun toen ook gedaan
Ze komt dichterbij! Mijn moeder heeft haar in de boom naast onze tuin gespot en op het tuinhek!
Allemaal duimen draaien!!!!
Ibbel
Geplaatst: 20-05-16 18:58
Oh, ik hoop zó dat ze ervoor kiest om veilig de kooi in te duiken... *duimt*
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-16 18:59
Wat fijn! Hebben jullie een goede tuinlamp? Zoals je weet zijn valkparkieten stekeblind in het donker en dus grote kans dat ze zich veiliger voelt bij een lamp. Op die manier kun je haar misschien te pakken krijgen wanneer het donker word. En anders hopen dat jullie haar kunnen grijpen wanneer ze zich in het donker niet meer durft te bewegen!
We hebben de bouwlamp uitgehaald Dan slapen de buren vannacht maar niet. Nee flauwekul, ze zijn wel ingelicht en de Amivedi posters hangen bij de school en bij de lokale buurtsuper.