Molossers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 16:58

Neee nu ligt ie lekker in zijn blote bips :') met dit weer doe ik hem dat ding niet Aan als het niet nodig is. Doen hem idd aan als we weg zijn. Hier binnen staat de plafondventilator aan en alles dicht qua gordijnen dus gelukkig koel.

Zenna haar staart is wel gecoupeert vorig jaar haha maar dat was een medische ingreep!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 18:41

Femm_k schreef:
Het schijnt binnen gelukkig wel koel te zijn. Hoorde net dat ze al 63 dagen drachtig is trouwens dus eigenlijk mogen ze vandaag wel al komen :D

Oh fijn dat z'n pakje netjes aan blijft! :) Scheelt een hoop gehannes.

Zag de foto bij Ester op Facebook al voorbij komen , hoop voor Streamy dat ze snel mag hoewel als ze vandaag komen zal ze wel wachten tot het donker is vermoed ik (dan is het een stuk relaxter kwa temperatuur ;) )

Ik duim in ieder geval voor een voorspoedige vlotte bevalling
Hard werken is het geen weer voor hoor :(:)

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 19:04

Beterschap en spoedig herstel voor Nelson en Sven ! Wat een sexy pakje trouwens voor Nelson hahaha. Staat hem enig ;)

Welkom Femm_k! Onze Charlie is half rottweiler en oh wat ben ik gek op die honden! Hoop voor de teef dat ze vannacht lekker kan bevallen want met deze temperaturen met zo'n buik lopen lijkt me ook niet alles ! :O

bakkabouter schreef:
Ik ben ook absoluut tegenstander van couperen hoor. Maar als die kwispelende zweep van Mala er nu spontaan af zou vallen, zou ik toch een vreugdedansje doen. Dat ding doet PIJN! #) ~~}>

Hahaha hier nog een. Couperen vind ik maar niks maar zo'n staart kost me mijn glazen haha. Gelukkig word hij inmiddels zo groot dat staart er overheen gaat ipv er doorheen :P

Vandaag fysiek niet mijn beste dag gehad en wat is het dan fijn om even een ommetje te doen met de brave puber. Charlie is zo braaf aan het worden de laatste weken ! *afkloppen*
Foto's :D

Afbeelding

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 21:16

Mooie foto's kim.
Ik herken echt de rottweiler in zijn hoofd :)

Allemaal puppetjes op komst <3

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 21:32

Sonja_vR schreef:
Femm_k schreef:
Het schijnt binnen gelukkig wel koel te zijn. Hoorde net dat ze al 63 dagen drachtig is trouwens dus eigenlijk mogen ze vandaag wel al komen :D

Oh fijn dat z'n pakje netjes aan blijft! :) Scheelt een hoop gehannes.

Zag de foto bij Ester op Facebook al voorbij komen , hoop voor Streamy dat ze snel mag hoewel als ze vandaag komen zal ze wel wachten tot het donker is vermoed ik (dan is het een stuk relaxter kwa temperatuur ;) )

Ik duim in ieder geval voor een voorspoedige vlotte bevalling
Hard werken is het geen weer voor hoor :(:)

Jaaa klopt. Waarschijnlijk zie je mij dan ook vaak voorbij komen met overenthousiaste idiote reacties. :') Ja ik denk vannacht of misschien morgennacht.. het wordt vannacht wel gelijk een stuk koeler dat is wel fijn voor haar.

@Kimvicious: Thanks! Wat een knapperd zeg! Zie inderdaad de Rottweiler er goed in. Wat heeft ie nog meer voor bloed erin zitten?

@josewoos: Maar Rottweilers zijn ook gewoon heel schattig :D :D

@bakkabouter: Hahaha ja zo'n staart kan best irritant zijn.. :+

loez

Re: Molossers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 21:58

Wat fijn is dat he Kim! Om dan toch onbezorgd even een frisse neus te halen! Zenna wordt nu steeds meer safe ook als ik me niet 100% voel. Maar laatst na een flinke migraine aanval dan gaat Jack echt met haar op pad ( ik ben dan nog zo dol dat ik zoiezo niet in de auto stap). Maar ik neem Nellie dan een rondje mee. Laatst was ik ook kei duizelig, en dan kan ik tussendoor tegen of op hem leunen zodat ik niet omval haha! Ideaal zon grote hond :')

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 06:24

Och arme nelson, wat kijkt ie sneu. Hoop dat ie zich snel fir voelt. Spannend rottie pups. Esther is leuk mens en vind pontus een mooie reu. Wat een zalige foto's komen er weer voorbij. Ik vind de staaryen bij de rotties ook echt mooier dan zonder, onze is er niet zo lomp mee. Hadden vroegah wel rotties zonder staart maar met zie je toch meer lichaamstaal.Afbeelding
Afbeelding

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 07:28

Ik ben de rottweiler pas mooi gaan vinden met staart :o

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 07:49

Gave foto's hierboven!! <3

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 09:08

Scheelt TM, Nellie kijkt bijna altijd zielig hahaha! Gaat goed met hem! Vanochtend bijna zijn pijnstillers vergeten... Zo zichzelf issie haha!

MEt staart zie je idd een stuk beter de lichaamstaal! Merk dat bij zenna ook idd, al ken ik haar ondertussen Goed genoeg om te zien en voelen aan de lijn hoe haar toestand is en Wat ze van iets vindt :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 09:38

Geef mij ook maar met staart :j
Zo veel duidelijker wat ze bedoelen (vooral naar andere honden toe etc)
En de koffietafel is Zo leeg, ook handig :')

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 09:40

Scheelt afruimen hahaha

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 09:51

Femm_k schreef:
@Kimvicious: Thanks! Wat een knapperd zeg! Zie inderdaad de Rottweiler er goed in. Wat heeft ie nog meer voor bloed erin zitten?

Thanks ! De andere helft is Amerikaanse Bulldog. Moeders was een Rottweiler van al 15 jaar oud! En die dacht, laat ik eens bij die nieuwe buurjongen op bezoek gaan :P
Vind hem een goed gelukte oepsie haha.
Momenteel weer even een puber ochtendje. Grrrrr. *adem in* *adem uit* hahaha.

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 16:33

Ohhh Tinkermuts ben zo verliefd op dat koppie van die van jou <3

Hoop echt dat die van ons hetzelfde koppie als Pontus erft, lekker dikkoppie. Die Duracell van Esther is ook echt supermooi trouwens. Wie weet in de toekomst :P :P ooit nog eens een pup van hem

@Kimvicious: ohh nu je het zegt idd! Zie ik het wel. Ohhh ojee... issie zo stout ja? :P

Ennuh, met staart vind ik rotties idd veel mooier. Vind het opgekrulde fluffy effect ook zo leuk :D

Edit: Nog geen puppies :( maar haar temperatuur is vannacht gedaald naar 37.2 graden dus dat duurt niet lang meer toch? Ze is ook al wat onrustig?

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 05:29

Thanks. Ja wij zijn nog altijd verliefd op dat koppie van hem. Spannend de temperatuur daling, gok vannacht of vandaag? Duracel is idd een gave maar ook wel pittige hond. Nog ff leuke pic van DK z'n babyface Afbeelding

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 08:13

Afbeelding
7 teefjes en 1 reu <3

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 08:20

<3 <3 <3
Gefeliciteerd!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 09:12

Gefeliciteerd. Jullie hebben dus enige reutje?

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 09:42

Mooie DK en pupsels <3

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 09:50

Tinkermuts schreef:
Gefeliciteerd. Jullie hebben dus enige reutje?

Thanks!

Nou dat weten we nog niet. Ik denk het wel want we waren de enige die een reutje wilden. Tis nu echt even afwachten. Maar ze zal het nu vast even druk hebben. :D

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 11:20

Ooooh gefeliciteerd met de puppies!!

En wat heeft DK een knappe kop zeg <3

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 20:32

Nou de kogel is door de kerk: we krijgen een teefje van dit nestje <3

Eerst even teleurgesteld dat het geen reu was maar weetje, het maakt ons niks uit want dit is een prachtcombi! Dus nu maar spulletjes kopen :D het eerste piep knuffeltje is al in huis

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 20:37

Roze tuigje. :D

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 20:46

Haha nou dat gaat m'n man niet leuk vinden :P

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 20:54

Hier heeft vriendlief dat gewoon keihard opgegeven (het idee dat ie er iets op in te te brengen had. _O- )
Inmiddels heeft ze een zwart tuig, puur omdat haar maat er niet in roze was , maar eerste halsband, lijn en tuigje waren gewoon roze :D. (Riempje en lijn waren zelfs roze met bloemetjes )

Uiteindelijke tuigje word ook gewoon roze, lekker fout :')