de gewichten zijn redelijk laag dus goed warm houden en kijken of ze voldoende drinken
Tamara_089
Geplaatst: 28-04-15 17:30
ze drinken lekker door, en liggen nu nog op en onder een fleecedeken. straks als ze weer "wakker" zijn ga ik mama en baby's in een doos op een fleecedeken en onder een warmtelamp leggen
de allerkleinste, de grijze heeft 2 rare voorpootjes helaas... deze moet ik ook blijven aanleggen en vanaf morgen beginnen met massage van 1 van de pootjes
De gewichten zijn inderdaad vrij laag,heb je nutridrops of druivensuiker in huis? Ik zou ze lekker warm houden en 2 keer per dag wegen en zo nodig bijvoeden.
Tamara_089
Geplaatst: 28-04-15 19:58
Ik heb druivensuiker alleen de da adviseerde om ze vandaag te laten drinken en af te wachten wat ze doen en evt morgen verder te kijken
Ik heb donderdag ook een tweede gesprek voor een baan, dus wie weet dat ik echt een prachtig nieuwe start tegemoet kan gaan Even de fantastische jaarrekening achterwege te laten
Yom
Geplaatst: 29-04-15 06:45
Volgens mij heet dat een ghostmarking en zou dat komen idd doordat moeder niet echt fit is geweest. Trekt wel weer weg dus je koopt geen bijzonder kitten
Nee idd, ik heb ook begrepen dat het niet blijvend is. Maar de verkopers verkopen ze dus als speciaal en vragen er dus ook wel wat voor. Terwijl dit alleen maar een slecht ding is, de kittens hebben een slechte start gehad
Ruby1995
Geplaatst: 29-04-15 11:49
Spannend lifaya! Eindelijk komt ze dan
Mijn lieve Sammie vriendje gister avond houd mij goed in de gaten:
gaby12
Geplaatst: 29-04-15 14:45
Dat noem je Fever coat lifaya hieronder een linkje met uitleg.
prachtige katten zeg! Die Sienna is echt om van te kwijlen! Wauw!
Sammie hierboven heeft ook wel heel speciale ogen! Precies houtskleurig
OOooh kleine kittentjes! Hoe lief!!! Hoe gaat het met ze? De dikste uit ons nestje woog denk ik 120 gram... Papier moet hier ergens liggen, de magerste was denk ik een 100 gram. Mss toch wel ergens een of ander tekortje gehad, maar dat zullen ze vast wel inhalen!
Hier nog een paar van mijn rossekoppen
Tamara_089
Geplaatst: 01-05-15 10:31
lifaya schreef:
echt een knapperd!
ik kan niet wachten! Vrijdag komt Ginger dan EINDELIJK!
Vandaag dus Alvast heel veel plezier met de kleine! Hoe was je sollicitatie gegaan?
de rechter lijkt wel beetje bijgetrokken. daar kan ze gewoon op afzetten. de linker zal altijd kleiner blijven Maar ze doet het super ze komt elke dag mooi aan in gewicht
Rennie89
Geplaatst: 01-05-15 21:03
Ginger is hier! Ze vind het wel erg spannend allemaal en wanneer ik loop verstopt ze zich onder mijn bank. Verder piept ze wel een hoop (nu slaapt ze ) maar het is zo schattig