Sphynx liefhebbers, wie o wie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EeCee

Re: Sphynx liefhebbers, wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 08:15

Oh Klaazje toch... Ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt, beterschap! :(:)

Vandaag gaat mijn hubby voor het eerst kennismaken met Boston! *\o/* Hij moet in Apeldoorn zijn dus is in de buurt.
Beetje jaloers O:) Maar ik heb 'm verplicht foto's te maken!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-14 08:23

:(:) Beterschap voor Klaaz. Hopelijk voelt hij zich vandaag iets beter.

Eecee,oh wat leuk :D Ik zou ook een beetje jaloers zijn, en wij willen de foto's van Boston ook zien ;)

Gaia, fijn dat je weer thuis bent, toch is het ook altijd lekker om weer thuis te komen na een vakantie, zeker als de katten op je wachten. Die plaatjes van cartoonize my pet heb ik met het knipprogramma (zit standaard op windows 7) eraf geknipt. Anders kan je ook een screenshot maken en deze bijknippen in paint. Leuk he, ik heb er ook eentje van Texas gemaakt :D

Nou die mand ligt hier nog steeds plat, niet echt een gigantisch succes! Vandaag weer beginnen met werken, hopelijk gaat het nu beter. Zal wel weer even wennen worden voor de mannen.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 08:39

Arme Klaaz! Hoe gaat het nu met 'm Joolien?

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 09:47

Hoe is het nu met Klaaz?

Gaia welkom thuis! Gezellig als je zo wordt ontvangen door de katten. Hoe oud is Sjors nu? Want Gwynn van mij krijgt ook al mooie witte krulletjes. Tijger voelt als een kiwi.. is nog geen lekker zachte RexKnuffel.

Ik heb mijne ook gecartoonized! Zal ze hier plaatsen, ben alleen nogal druk. Dit weekeind bijscholing ORUN instructeurs, mijn groep doet examen ruiterbewijs en ik ben ook secretariaat bij de FNRS wedstrijd op onze manege. Amper tijd om te slapen.. :z

Ben benieuwd naar foto's van Boston! Wat leuk dat je man gaat kennismaken.
Je bent niet bang dat zo'n ex-dekkkater in huis gaat plassen?

Mijn dochter is thuis aan het werk voor haar studie en krijgt echt supergoede hulp van de katten! Het liefst liggen ze op schoot of op het toetsenbord.. Gezellig hoor!

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 14:32

@Tilmar, Boston blijft na zijn castratie nog 5-6 weken daar. Juist vanwege het sproeien. Tenzij hij het al eerder niet meer doet dan mag hij eerder naar ons. Mocht hij het bij ons ineens, om wat voor reden dan ook gaan doen, roep ik de hulp in van een hele goede homeopaat om alles in balans te zetten.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 14:56

Eh... één goede scherpe foto. Meneer lag niet stil :D Maar was wel zeer vriendelijk en lief!

Afbeelding

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 15:52

Zo lijkt hij toch een stuk minder lomp dan op die andere foto... Wat heeft-ie mooie snorharen voor een Sphynx, trouwens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 15:57

Zo ziet ie er idd er idd veel leuker uit :D

Klaaz gaat al een stuk beter. Hij is redelijk fit en spint hier en daar ook weer :)

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-14 17:41

Die snorharen :D

Joolien fijn dat Klaaz zich beter voelt!

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 20:35

wat een moppie!
Wat fijn dat het met Klaaz al beter gaat....

ik mag nog 2 nachtjes slapen en dan weer knuffelen :)

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 09:19

EeCee, balen dat je niet mee kon met kennis maken met Boston. Leuke foto! En inderdaad mooie snorharen!
Splash, jammer dat de mand nog niet zo'n succes is. Hier slapen ze er regelmatig in, maar moet hem wel iedere dag even in de juiste vorm terug zetten. Hoe ging het werken? Hopelijk heb je niet te veel last meer van je lijf!
Tilmar, Sjors wordt 31 oktober een jaar. Zij en Rex hebben echt een lekker vachtje, Yaro voelt ook als een kiwi :D Heel langzaam groeit zijn vacht steeds wel iets, zeker in de ruiperiodes, maar het gaat nog niet zo hard. Hij is begin sept 2 jaar geworden. Bij de fokker heb ik ook zijn ouders gezien, die hebben een flinke vacht. Ach, dat blote vind ik ook wel leuk, hebben we toch een soort bloterikje in huis :+
Toen we Rex kregen was hij ook kaal. Hij had in een maand of 3 een volledige vacht gekregen.
Fijn dat Klaaz weer wat beter gaat, Joolien!
LoesLucky weer bijna knuffelen!

Wij zijn nog steeds bezig met Sjors en het poepen op verkeerde plaatsen...Word er wel een beetje moe van. In huis doet ze het nu niet meer (de plant staat nog steeds buiten }:0 ) Maar zodra ze buiten komt, poept ze in de ren. Hihi, mijn schoonouders vertelde dat ze iedere ochtend even lekker naar buiten ging, en na een frisse neus van een paar minuten weer naar binnen kwam. Tja, ik weet wel wat ze steeds deed... :+ }>
Nu hou ik haar maar gewoon een paar dagen binnen. Kijken wat er dan gebeurd. Ze moet gewoon op de bak poepen, dat deed ze in het begin ook. Ik heb ook al gedacht om een kattenbak buiten neer te zetten, misschien gaat ze dan daar wel op... De ontlasting is gelukkig niet dun meer, bij niemand niet.

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 11:17

Dat is wel lastig Gaia. Hopelijk werkt de kattenbak buiten wel...

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 13:51

Lastig Gaia, snap ook niet waarom ze het nu dan ineens niet meer op de bak doet.

Loes, leuk hoor weer knuffelen met je mannetje, je leeft echt tot elk knuffelmoment en dan is het moment daar dat je hem mee mag nemen :D

Mijn mannen worden 3 november thuis gecastreerd, heb ik 2 jaar geleden met Texas en Chuck ook gedaan. Scheelt zoveel stress voor ze en het is een ingreep van niks. Mijn fokker daarentegen vond het kennelijk geen goed idee :+

Werken gaat wel weer redelijk goed als ik gewoon mijn rust pak tussendoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:33

Klaaz gaat helemaal goed, behalve dat ie nog een beetje krakkemikkig mauwt, eet ie alweer brokjes en is ie alweer actief. Ben blij met de man. :)

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:54

:+:

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:47

Vandaag heeft onze Sjorsje gewoon netjes op de bak (binnen) gepoept :D De komende dagen houden we haar gewoon nog even lekker binnen. Ben vandaag even buiten in de ren gaan zoeken naar poep, viel me toch nog mee, heb er maar 2 gevonden. Dus toch nog gewoon 12 dagen op de bak gepoept :)

Splash, ik had er ook nog nooit van gehoord dat je thuis kunt laten castreren. Ik moet zeggen dat onze knullen en Sjors de tijd van hun leven gehad hebben bij de da. De assistentes vinden ze zo leuk dat ze vooral lekker bij hun op schoot en in de nek hebben gelegen :+
Fijn dat het werken goed gaat, en met je knullen erbij is rust pakken vast helemaal niet zo erg :)

Joolien, mooi dat Klaaz alweer actief wordt en weer zijn brokjes eet.

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:29

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:05

gaia schreef:
Kwam een babyfoto van Rex tegen. Hier hadden we hem net, hij was helemaal kaal, behalve zijn snoet :P Net een sphynx :D Foto is helaas te groot om direct hier neer te zetten, dus even in een linkje...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 1933_o.jpg

Wat een poepie :D

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:10

wat een lieffie!

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:40

Ja he? Achteraf bleek hij wel wat ziekjes te zijn, maar toen hij eenmaal lekker in zijn vel zat, groeide hij als kool! Nu heeft hij heerlijke krulletjes :)

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 20:41

Oh Gaia ik ben verliefd, nu weet ik het zeker ik wil ook een Rex :+:

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:42

Ze zijn ook zooooo leuk! Je moet snel maar eens langs komen om met ze te knuffelen!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 20:46

Ja, gaan we doen :D

Hier net thuis van werk dus de mannen Zijn helemaal gek. Ze halen dan hun hele speelgoed bak leeg en alles gaat door het huis. Knox apporteert nu ook, zo leuk. En z'n favoriete hobby is koprollen maken tijdens het spelen :')

Morgen komt mijn nieuwe telefoon, door mijn zwempartij met de auto heeft deze toch wat camera schade. En ik dacht dat ik nog 2 maanden moest wachten tot ik mocht verlengen maar kreeg vandaag een mailtje.

En ja de da, om 9u komt alles voor de opname en dan zitten ze daar te wachten. Hier vallen ze in slaap en worden ze wakker en hebben ze niet eens door dat er wat gebeurd is. En die ingreep stelt niks voor, vorige keer met Texas en Chuck goed opgelet dus zou het bijna zelf kunnen :D

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:14

Hihi, hier ligt al het speelgoed op een plank in de kast, die wordt ook regelmatig helemaal leeg gehaald }> En hoe harder ik het weer opruim, hoe meer ze alles er weer uithalen :P Apporteren doen Yaro en Sjors ook, echt leuk!
Een nieuwe telefoon, is altijd leuk om lekker mee te spelen.
Aha, ze worden dan dus onder narcose vervoerd :) Ingreep stelt inderdaad niet zoveel voor, succes alvast voor je knullen!

Ik had nog wat in onze foto's zitten graven :)

Afbeelding
Onze dikke boedha nu :+

Afbeelding
En Yaro onze zonaanbidder {:}

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 21:20

Je hebt echt een mooi stel gaia!

Nee hoor ze worden hier gewoon op de keukentafel geholpen :+ en dan op de bank hun roes uitslapen.

Ik zal ook weer eens foto's maken van mijn aapjes!