Vandaag gaat mijn hubby voor het eerst kennismaken met Boston!
Hij moet in Apeldoorn zijn dus is in de buurt. Beetje jaloers
Maar ik heb 'm verplicht foto's te maken! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hij moet in Apeldoorn zijn dus is in de buurt.
Maar ik heb 'm verplicht foto's te maken!
Beterschap voor Klaaz. Hopelijk voelt hij zich vandaag iets beter.
Ik zou ook een beetje jaloers zijn, en wij willen de foto's van Boston ook zien 

Heel langzaam groeit zijn vacht steeds wel iets, zeker in de ruiperiodes, maar het gaat nog niet zo hard. Hij is begin sept 2 jaar geworden. Bij de fokker heb ik ook zijn ouders gezien, die hebben een flinke vacht. Ach, dat blote vind ik ook wel leuk, hebben we toch een soort bloterikje in huis
) Maar zodra ze buiten komt, poept ze in de ren. Hihi, mijn schoonouders vertelde dat ze iedere ochtend even lekker naar buiten ging, en na een frisse neus van een paar minuten weer naar binnen kwam. Tja, ik weet wel wat ze steeds deed...

De komende dagen houden we haar gewoon nog even lekker binnen. Ben vandaag even buiten in de ren gaan zoeken naar poep, viel me toch nog mee, heb er maar 2 gevonden. Dus toch nog gewoon 12 dagen op de bak gepoept
Net een sphynx
Foto is helaas te groot om direct hier neer te zetten, dus even in een linkje...gaia schreef:Kwam een babyfoto van Rex tegen. Hier hadden we hem net, hij was helemaal kaal, behalve zijn snoetNet een sphynx
Foto is helaas te groot om direct hier neer te zetten, dus even in een linkje...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 1933_o.jpg

En hoe harder ik het weer opruim, hoe meer ze alles er weer uithalen
Apporteren doen Yaro en Sjors ook, echt leuk!
Ingreep stelt inderdaad niet zoveel voor, succes alvast voor je knullen!

en dan op de bank hun roes uitslapen.