Silence, Oostenrijk.. ook DWT? Wij gaan in mei een weekje
Silence
Geplaatst: 25-12-13 22:39
Ik heb ook echt zin in die workshops. Mecx is inmiddels ook helemaal Judith fan Ze hoeft haar stem maar te horen of haar hond Pete te zien en ze wordt knettergek Zij heeft net zo'n lol in die workshops als ik. Daarom ga ik ook zo graag
met DWT inderdaad Machie. Wat leuk dat jullie ook gaan
Wij gaan gewoon zelf hoor Hebben 1 van de huisjes gehuurd voor een weekje
Zooo komend weekend heeft Csiva haar 1e wedstrijde. Startnr 43 en 5 concurrenten in de debutanten medium. Ik ben benieuwd naar de parcoursen die we krijgen. Afhankelijk daarvan ga ik een doel bedenken. Foutloos rond klinkt leuk, maar met lange rechte lijnen gaat dat met haar niet heel makkelijk worden
Machie vorig jaar heb ik ook debutanten gelopen dacht toen ook och dat moet niet moeilijk zijn maar toch drie keer disc. Toen wisten we niet wat ze had en weigerde ze steeds. Dit jaar loop ik weer debutanten maar meer omdat er anders twee toestellen zijn die ze niet mag. Maar ben erg benieuwd hoe het gaat.
Leuk dogdance waar ga je ? Ik heb prutsmuts nergens een hondenschool dus ben na een jaar lang wedstrijden gelopen te hebben en tweede van nl te zijn geworden gestopt. Kan niet hoger komen nu omdat ik niet geholpen wordt met nieuwe routines en waar ik moet opletten. Workshops gedaan maar niet zo heel tevreden over.
Silence
Geplaatst: 26-12-13 00:10
Ik ga in Valkenswaard op doggydance Of ja, we moet ik zeggen
Kuggur
Geplaatst: 26-12-13 02:20
Okay, ik moet het wel vragen, is "doggydance" wat ik denk dat het is, dansen met je hond...?
Edit, google weet alles, een paar youtube filmpjes gezien, om je te bescheuren! Kwamen indrukwekkende dingen langs. Hoewel het niet mijn ding zou zijn, respect voor de mate van africhting die hier bij komt kijken.
essiesilly
Geplaatst: 26-12-13 07:56
Hahaha ik vind het ook wel grappig (om te zien ) Wat leuk silence! Ik ga ook naar Oostenrijk maar dan in september, een week vol workshops georganiseerd door Liesbeth Hoogendoorn. In juli ga ik op vak naar de Ardennen in de huisjes van lavaly en ook september weer de dogtrail genoeg te doen dus!
Kuggur, het komt er wel op neer inderdaad. Misschien geen hoogstaande activiteit, maar mijn hondje is gek op zulke fun elementen. Gehoorzaamheid is niks voor haar en als ik iets met haar wil doen, vind ik dat we het beide leuk moeten vinden
Essiesilly dat klinkt ook als een leuke bezette agenda
Nee, ik had de mogelijkheid zelf te trainen op de club. Samen met nog 2 wezen trainen. Lekker ff heel gericht trainen. We hebben palen en raakvlakken gedaan
SternPhoto
Geplaatst: 26-12-13 19:21
Hhilde schreef:
Dogdance lijkt me super leuk, maar ik weet niet zo goed hoe te beginnen
Knappe Csiva!
beginnen bij het begin, dus de basis oefeningen. twist (rondje rechts) turn (rondje links) rondje (om je heen) achje (door je benen een achje ( ook via youtube te vinden)
dat is het begin dat moet de hond kunnen op het begin met voer en veel hulp en uiteindelijk zonder voer alleen op beweging van been of hand. pas als dat goed is kan je door naar het volgende.
Van die 4 dingen boven kan Jesda er al 3 Gewoon voor de fun aangeleerd. Rondje lijkt me ook wel leuk, moet dat 1 kant op of beide kanten en dan 2 verschillende commando's?