Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cherell0 schreef:ik durf trouwens nouwelijks te bewegen als de baardjes bij me zittenvooral als ze bij de hals schouder of borst zitten
KingYasFenn schreef:Solleke_Noah schreef:Ahh, landschilpadVind ik nu eens zo'n leuke dieren he! Ik heb al eens rondgekeken voor een Griekse, maar las overal dat het niet aangeraden is ze los in huis te hebben, en wil eigenlijk geen kooi/hok dieren meer. Echt een tof beestje KingYasFenn!
Ik ken genoeg mensen die een fatsoenlijke woonkamer hebben en in een hoek een deel hebben met aarde (wat in mijn bak ligt dat soort), een lijsteen en een warmte lamp, tevens daar in ook de voerbak.
"een soort hondenmand' voor schildpadden waar ze altijd lekker terug naar kunnen kruipen!
Die van ons loopt heel vaak los, poept/plast ook enkel op de aarde, ook al is hij 4uur buiten...
Steelt wel brokjes van de katten, maar die mag hij niet want hij is een planteneters ( zeker gaan vlees!)
De voeding van het diertje is het moeilijkste hoor..
(en het in de winterslaap zetten, die van mij gaat veilig op 7graden in de koelkast... dat is de perfecte temperatuur en ik kan altijd checken!
Ik ben toen der tijd Gyros gaan halen als een leek, wist helemaal niks van ze af maar vond ze prachtig.
Nu weet ik steeds en steeds meer en ze worden ook steeds leuker!
je mag altijd een pbtje sturen hoor!
Ps. Mijn gyros op het papier een dame, maar ik gok dat het een man is?
dus ik zoek nog een man/vrouw die mijn diertje komt vergezellen in de toekomst.