Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jana79 schreef:Onze pup is inmiddels geboren. Ze doen het erg goed. De fokster matcht ze ook zelf bij de kopers. Dit wordt de 2de pup van haar dus ze weet wat bij ons past. Ik vertrouw helemaal op haar ervaring van meer dan 40 jaar. D'r is een bruin teefje voor ons!
[ [url=m/dJ1k3U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaus schreef:Allebei lijkt niet helemaal mooi. Maat 6 te kort en maat 7 bij de nek te breed. Mijn ervaring is sowieso dat de non stop tuigen niet heel mooi zitten op brede honden. Ik zou voor een ander merk gaan.
KimD schreef:Door de haren en de positie van de foto is het lastig om met zekerheid te zeggen maar 6 lijkt goed/ beter te zitten. De Y ligt op de rug in ieder geval op de goede plek. Als de Y aan de voorkant ook op de juiste plaats zit zou ik voor de 6 gaan.
jana79 schreef:Onze pup is inmiddels geboren. Ze doen het erg goed. De fokster matcht ze ook zelf bij de kopers. Dit wordt de 2de pup van haar dus ze weet wat bij ons past. Ik vertrouw helemaal op haar ervaring van meer dan 40 jaar. D'r is een bruin teefje voor ons!
[ [url=m/dJ1k3U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sem_ schreef:Toen ik twijfelde over ons vorige tuigje, heb ik Teun opnieuw opgemeten en vergeleken met de maattabel van het betreffende tuigje. Toen zag ik dat hij al buiten die maat viel.
Sem_ schreef:Ja dat is waar. Sello is volgens mij wel een stukje lichter/kleiner dan Teun en Teun paste tot voor kort een maat M van DC nog (ik zag dat Sello ook dat tuigje heeft), dus het zegt inderdaad niet alles. Maar het kan wel helpen.
Gefeliciteerd met Cody trouwens.
Flux schreef:Gefeliciteerd met Cody!
Bedankt voor de pup-keuze tips. Ik heb de fokkers verteld wat ik precies zoek in een hondje en ze gaan met mij meekijken. Op basis van de filmpjes die ik dagelijks krijg vallen me er nu 2 op. Maar ze zijn nog maar 2,5 week dus dat kan echt nog alle kanten op!
Ik vind die woollywolf halsbandjes trouwens ook echt heel schattig! Die wil ik wel voor de pup aanschaffen haha. Maar geen idee wat de nekomtrek van zo een jong hondje is. Dus KimD, XS of S?Als iemand XS tegen mij zegt denk ik altijd aan een teacup chihuahua