En het blijft mijn favoriete ras maar durf het voorlopig niet meer aan en vind ze qua uiterlijk ook steeds minder
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Van schreef:Waar we vroeger woonden liep altijd een Duitse Herder van een stel tokkies verderop in de straat. Iedereen was bang voor die hond, al heeft hij voor zijn ver ik me kan herinneren nooit echt iets gedaan (behalve onze toenmalige hond aanvallen toen die op zijn terrein kwam) maar ik vond hem fantastisch. Als ik dan ooit een hond zou nemen werd het een Duitse Herder, toen mijn moeders grootste nachtmerrie: "Dan kom ik nooit meer bij je!!"
En het blijft mijn favoriete ras maar durf het voorlopig niet meer aan en vind ze qua uiterlijk ook steeds minder
Van schreef:Waar we vroeger woonden liep altijd een Duitse Herder van een stel tokkies verderop in de straat. Iedereen was bang voor die hond, al heeft hij voor zijn ver ik me kan herinneren nooit echt iets gedaan (behalve onze toenmalige hond aanvallen toen die op zijn terrein kwam) maar ik vond hem fantastisch. Als ik dan ooit een hond zou nemen werd het een Duitse Herder, toen mijn moeders grootste nachtmerrie: "Dan kom ik nooit meer bij je!!"
Nicky91 schreef:Ik herken dat wel, ik moet ook niks hebben van mechelaars... Ik vind de blik in hun ogen echt gewoon niet okik moet toegeven dat ik dan wel 2 x in mn been gebeten ben door een mechelaar.
Vanuit huis hebben wij eigenlijk alleen maar Rotebterriërs gehadvan boerderijen.
Zowel mijn tante als moeder zien de meerwaarde van stambomen niet en de gemiddelde leeftijd ging richting de 15 jaar ...
Ik werd verliefd op de aus door mijn teamgenootje in de flyball
Skippy01 schreef:Nicky91 schreef:Ik herken dat wel, ik moet ook niks hebben van mechelaars... Ik vind de blik in hun ogen echt gewoon niet okik moet toegeven dat ik dan wel 2 x in mn been gebeten ben door een mechelaar.
Vanuit huis hebben wij eigenlijk alleen maar Rotebterriërs gehadvan boerderijen.
Zowel mijn tante als moeder zien de meerwaarde van stambomen niet en de gemiddelde leeftijd ging richting de 15 jaar ...
Ik werd verliefd op de aus door mijn teamgenootje in de flyball
Waarmee zat je zelf dan al in het team? Met een van de 'boerderijhondjes'?
Skippy01 schreef:@Nicky91 gaaf!
Van schreef:Nou mijn moeder is als een blad aan een boom omgedraaid toen mijn DH er dan eindelijk was maar dat was dan ook de meest geweldige hond ooit
kiwiwitje schreef:Nicky91 schreef:hahaha ja preciesToch ietwat vervelend als je 3 kwartier in de regen staat te wachten en hij wilt niet komen
Ja das dan wel weer een beetje jammer![]()
Wij gaan naar t veldje om te speuren![]()
Kijken of de andere 2 het ook leuk vinden
vevina schreef:Ik hoop dat ik hier even binnen mag vallen met een vraag, aangezien hier iedereen ervaring heeft met een pup. Wij hebben momenteel een bijna 2 jarige cocker spaniël die vanaf dag 1 bij ons wolf of wilderness krijgt. Als pup kreeg ze 1 zak met 5 kilo puppybrokken en daarna over gezet op de volwassen versie. Dit verliep allemaal prima. Als het goed is mogen wij over 8 weken onze 2de cocker spaniël in huis verwelkomen en zitten nu dus weer naar het voer te kijken. De planning is om hem ook op wolf of wilderness te zetten maar hierbij vroeg ik mij af of puppybrokken nou echt nodig zijn? Op internet lees ik allemaal verschillende meningen erover met onder andere groeipijnen etc, waardoor wij nu eigenlijk flink twijfelen of puppybrokken wel goed zijn.
Hebben bij jullie de pups allemaal puppybrokken gehad?
kiwiwitje schreef:vevina schreef:Ik hoop dat ik hier even binnen mag vallen met een vraag, aangezien hier iedereen ervaring heeft met een pup. Wij hebben momenteel een bijna 2 jarige cocker spaniël die vanaf dag 1 bij ons wolf of wilderness krijgt. Als pup kreeg ze 1 zak met 5 kilo puppybrokken en daarna over gezet op de volwassen versie. Dit verliep allemaal prima. Als het goed is mogen wij over 8 weken onze 2de cocker spaniël in huis verwelkomen en zitten nu dus weer naar het voer te kijken. De planning is om hem ook op wolf of wilderness te zetten maar hierbij vroeg ik mij af of puppybrokken nou echt nodig zijn? Op internet lees ik allemaal verschillende meningen erover met onder andere groeipijnen etc, waardoor wij nu eigenlijk flink twijfelen of puppybrokken wel goed zijn.
Hebben bij jullie de pups allemaal puppybrokken gehad?
Voor wolf of wilderness ; nee. De puppy is gelijk aan de normale lijn. Hier heb ik puppy wel een paar maanden gevoerd omdat ze de gewone brokken te groot vond.