Lukasje, ja klopt! In principe was ik dus compleet Haha, misschien kan ik ook beter niets zeggen idd Maar ze hebben allemaal namen dus dan valt het wel op als er opeens een extra naam tussen zit
Ik was vandaag in de dierentuin hier in Amersfoort en daar zit ook een stuk met allerlei parkietensoorten. De valkjes waren in hun gedrag toch ook echt het leukst, veel chiller en niet constant aan het krijsen en lekker naar je kijken en parmantig langs je heen stappen enzo.
Jolien87
Geplaatst: 18-07-19 20:05
Cayenne schreef:
Lukasje, ja klopt! In principe was ik dus compleet Haha, misschien kan ik ook beter niets zeggen idd Maar ze hebben allemaal namen dus dan valt het wel op als er opeens een extra naam tussen zit
Dan noem je haar Schatjes: "Hey Schatjes!". Kijk, dan valt het ook niet meer op.
danaderese
Geplaatst: 18-07-19 20:33
Normaal lees ik gewoon mee maar vond deze te leuk om te delen. Misschien een idee voor wanneer er kuifjes geplukt worden
Ooooh ik zou het echt zó graag doen maar ik heb er gewoon nu niet de mogelijkheid voor. Ze is zo leuk!
Gaby
Geplaatst: 19-07-19 11:53
Cayenne schreef:
Manlief weet het inmiddels en is het er mee eens
Leuk! Is het Fenna? Je hebt straks wel heel veel valkjes als de valkparkieten die nu uit logeren zijn ook terugkomen.
Ik vind er dit jaar heel veel mooi getekende bonte valkjes tussen zitten Mooi symmetrisch.
Jolien87
Geplaatst: 19-07-19 12:01
Ah superleuk! Is het de oudste die bij jullie mag blijven?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-19 12:03
Nee, het is de één na oudste! Wel een witje trouwens En qua hoeveelheid valkjes valt het wel mee hoor! Ik heb er dan in totaal 23! éen van de twee dames die ik uit het nest van Mégan en Daiquiri heb aangehouden gaat waarschijnlijk toch verhuizen. Mégan kan haar niet met rust laten en blijft haar maar kaal plukken. Zo zielig en zonde! Dus die gun ik een nieuw huisje waar ze niet meer lastig gevallen wordt.
Ja, er zijn veel leuke bonte babies dit jaar! De twee cinnamon bonte witmaskers lijken ook echt sprekend op elkaar en ook nog eens op Djinti. Af en toe moet ik echt goed kijken wie nou wie is
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 19-07-19 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-19 12:04
Nummus schreef:
Ooooh ik zou het echt zó graag doen maar ik heb er gewoon nu niet de mogelijkheid voor. Ze is zo leuk!