Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:He jammer dat ze dan niet mee kan. Maar eindelijk een echte grote meid geworden haha.
kiwiwitje schreef:xLaraaj schreef:Haha eindelijk diandra! Als ik wat kijk naar haar moeder kan ik nog lang wachten.
Hoe heb jij het gemerkt als ze niks op de grond verliest?
Hou mijn hart al vast. Heb altijd reuen gehad
Chick der muts is altijd 10x zo groot, ze likt dan veel, oost indisch doof enzo haha
theadora99 schreef:Hier zijn ze over het algemeen best wel relaxed! Lopen vooral leuke honden, 1 wat minder leuke maar die zie ik eigenlijk nooit, en 1 wat minder leuke vrouw (die zegt nooit iets en als ze andere mensen ziet draait ze 180 graden om en loopt de andere kant op, terwijl die hond ook wel eens met een man loopt en die hond super sociaal is). Verder valt het wel mee hier gelukkig!
Avis schreef:theadora99 schreef:Hier zijn ze over het algemeen best wel relaxed! Lopen vooral leuke honden, 1 wat minder leuke maar die zie ik eigenlijk nooit, en 1 wat minder leuke vrouw (die zegt nooit iets en als ze andere mensen ziet draait ze 180 graden om en loopt de andere kant op, terwijl die hond ook wel eens met een man loopt en die hond super sociaal is). Verder valt het wel mee hier gelukkig!