Zo'n kast is wel mooi. Horus neemt het alleen ook mee in haar lange en langharige staart. Maar wie weet helpt het wel.
Ik betrapte ze vandaag in 1 mand. In de hoogste klimboom in de keuken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:De doorsnee kattenbakken zijn inderdaad niet mooi en die design dingen vind ik te klein voor grotere rassen.
Wat een dotjes LoveUggs!
Jis_ schreef:De doorsnee kattenbakken zijn inderdaad niet mooi en die design dingen vind ik te klein voor grotere rassen.
Wat een dotjes LoveUggs!
Nanna schreef:Hoi! Ik wil me hier ook melden. Wij hebben sinds vorige week een kitten, Zazu. Hij moest de eerste paar dagen flink wennen en was wat angstig, maar ondertussen voelt hij zich helemaal thuis en gaat hij flink op ontdekking uit. Wij zijn meteen voor de Peewee gegaan, en sinds het begin gaat hij er heel netjes op. Ik vind het idd echt nauwelijks stinken en makkelijk in onderhoud.
Ik wil met hem wat clicker training gaan doen o.a. om hem zo ook duidelijk te maken wat wel en wat niet kan, en later meer wat andere dingen te leren. Maar ik heb nog niet echt een beloning gevonden wat hij de moeite waard vind. Hebben jullie misschien tips?
Hij staat op vers vlees, en daarnaast krijgt hij nog wat kitten brokjes van Iams. Alles wat op brokjes lijkt pakt hij niet heel graag aan (zijn brokken eet hij wel, maar als beloning wil hij het niet hebben), ik heb nu 2 soorten snoepjes geprobeerd. Vers vlees is hij dol op maar ik wil ook niet daarmee in de weer gaan als beloning.
Het gaat om deze man:
[ [url=m/4jV8Ab.jpg]Afbeelding[/url] ]