Als het zo moet dan hoeft het niet voor mij.
Jammer, want buiten dit aanvallen, zijn de mensen hier hartstikke leuk en gezellig.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JesdaJinn schreef:Little_Gift
Even in mijn woorden. Dus jij denkt dat Jinn een link gaat leggen met een lat er af tikken is einde spel/training en dan enkele minuten later weer beginnen?
Maar dan kom ik bij het andere probleem, op training tikt hij dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder latten en dus dan ook stoppen?
Little_Gift schreef:Het zal niet van de eerste trainingen "ping" zijn bij Jinn hé, hou daar rekening mee en eerst zal hij nogal protesteren en dol doen, zéker omdat hij nu al zo lang in dit patroon zit... maar geloof me, als je dit een paar keer vol houdt, ga je echt verandering zien!
Succes !
Little_Gift schreef:Trouwens, je antwoordt handigerwijze wel niet op de vragen die je gesteld worden hé? Ook dit bewijst dat het allemaal je petje rijkelijk te boven gaat en je dus "in de kern" niet weet waarover je het hebt... nogmaals, niets mis mee, maar noem de rest, die wel weet waarover ze het hebben, dan geen lafaards en beulen aub, dan kunnen die mensen nog best wel meevallen en jou het één en ander bijbrengen zelfs!
Little_Gift schreef:Net het NIET inzien dat de snelheid dé opgelegde moeilijkheidsgraad was in de parcoursen op crufts, toont dat je nog lang niet weet waar de klepel hangt in het ganse agilitygebeuren...
mirriejj schreef:@Kim, ik vind je reactie aardig onnozel, eerst kraak je mensen af en nu moeten ze zelf weten hoe ze trainen?!
Nergens heb ik mensen afgekraakt, alleen mijn mening gegeven, waardoor mensen zich direct op de tenen getrapt voelden. Ik heb nergens gezegd dat ze niet zelf mogen weten hoe ze mogen trainen, voor mij part trekken ze hond aan een vangstrop over het parcours en schoppen hem bont en blauw de tunnel in. Ik zal dan mijn mening daarover geven en zeggen dat ik het daar niet mee eens ben, dat als ik het zie ik hun hetzelfde behandel. Maar als iemand op die manier traint, nouja prima dan want veranderen kan ik het ook niet. mirriejj schreef:Ik vind dat je aardig vol van je zelf bent. Terwijl als ik je filmpjes bekijk, ik geen hond en handler zie waar potentie in zal zitten om landelijk in de top mee te lopen.
Daarnaast stellen in mijn ogen de wedstrijden van de ARL niet veel voor, daarom dat ik ze ook niet loop. Maar dat is MIJN mening.
Nu ben ik zelf ook geen tophandler en Tender tikte veel latten ook dankzij mij. Maar mij zul je ook niet horen opscheppen over het feit dat wij zo geweldig lopen.
KimD schreef:Mijn VP van afgelopen weekend, niet denderend, maar ach het heeft een beeld.
KimD schreef:Dit waren ook echt super makkelijke parcours... Ben ze zo nog niet tegen gekomen.
KimD schreef:Ja klopt, maar voor mij is dit geen uitdaging. Wat ik dus ook terug zie in het lopen.
KimD schreef:Dankjewel, ik vind hem juist nog te ongecontroleerd.
mirriejj schreef:Daarnaast stellen in mijn ogen de wedstrijden van de ARL niet veel voor, daarom dat ik ze ook niet loop. Maar dat is MIJN mening.
Nu ben ik zelf ook geen tophandler en Tender tikte veel latten ook dankzij mij. Maar mij zul je ook niet horen opscheppen over het feit dat wij zo geweldig lopen.
Little_Gift schreef:Niet fijn hé als iemand jou op dezelfde toon te woord staat als jij eerder deed?
Tjeezes, ik mis hier écht de "vind ik leuk" knop
mirriejj schreef:Ik denk dat je zelf dan gewoon op moet letten met wat je hier zegt Kim, want als je mensen aanvalt in hun manier van trainen, dan kun je verwachten dat je daar commentaar op krijgt.
Little_Gift schreef:KimD, misschien is het een idee om dan eens je berichten na te gaan en een ander niet laf en onwelkom te heten omdat ze een trainingsmethode toelichten die dan nog niet eens negatief is voor de hond in kwestie.
Little_Gift schreef:En hé, je bent trots op je hond en de prestaties van je hond, uiteraard! Dat is alleen maar top! Zou ik ook niet anders willen en je hebt dromen, net goed! Moet je hebben!
Absoluut!
Maar val een ander niet aan om iets dat je zelf niet kan snappen, vraag het dan eerst en als je het dan helemaal begrijpt en snapt, kan je nog oordelen om het niet zelf te hanteren of toe te passen en je er tegen of bij te scharen.
Dan komt alles wat anders over, snap je?
Ik vind dat je voor agility je aan moet passen aan wat je hond je aanbied ipv andersom
Ik ken de ARL wedstrijden niet en daar zal ik niet over oordelen, maar ik vind dat je met een border collie niet buiten de tijd zou hoeven lopen als je foutloos bent, en ook niet maar net binnen de tijd