Abby moet nog geholpen worden en heeft al een hangbuik. Ze lijkt de laatste week ook lager op de poten te staan en heeft vrij dikke pootjes in verhouding, dus vermoed dat er nog wat groei in zit.
Ik had het toch goed. Gelukkig lijkt het nu mee te vallen... Klaaz heeft een klein ruisje op de rechterkant van het hart. Verder klonken zijn longen goed, al is daar weinig van te zeggen. Maar de da zag wel zijn ademhaling afwijkt van het normale. Verder had hij ontzettend veel tandsteen en nare tandvleesontsteking. Stom dat ik dat niet eerder heb gezien. Nu gaat hij woensdag weer terug en word er eerst een foto gemaakt van de longen, daarna word het tandsteen verwijderd.
Splash_
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-14 21:13
Goed dat je toch geweest bent, rottig van zijn tanden maar kan me voorstellen dat je dat iets makkelijk over het hoofd ziet. Je symptomen doen me meteen aan hcm denken samen met het ruisje op zijn hart. Hoop het niet en hopelijk is woensdag de foto van zijn longen ook goed. Dikke knuffel voor Klaaz!
Yeah! Giardia is weg zoooo blij! Mannen hebben al hun speelgoed en nieuw speelgoed en zijn helemaal door het dolle heen. Zelfs Texas was net aan het spelen.
Nieuwe mandjes staan ook, ook die van gaia hij is idd groooot ben benieuwd of ze er in gaan
Laatst bijgewerkt door Splash_ op 07-10-14 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Zo, wij zijn weer thuis van een heerlijke vakantie! Maar man, man, wat een weer hier... Hoe verder we richting nederland kwamen, hoe slechter het werd. Ben benieuwd hoe paardlief er morgen bij staat , hopelijk nog op de wei, maar ik verwacht in de paddock. De katjes waren erg blij om ons weer te zien, da's toch wel leuk. Ze zijn onze vakantie (natuurlijk) prima doorgekomen, maar we werden flink geknuffeld toen we binnen kwamen
Ik heb niet helemaal meer terug gelezen, maar las dat bij de knullen van Splash de Giardia over was, fijn! En ze waren blij met de nieuwe en oude speeltjes Onze mand valt inderdaad ook wel eens om. Hij ligt bij ons op een plek waar niet echt gespeeld wordt, dus hij wordt echt gebruikt om in te slapen. Ik zag trouwens op jouw facebookpagina van je knullen plaatjes voorbij komen van catonize my pet, geweldig! Ik heb al geprobeerd om onze Sjors te maken. Echt leuk! Maar hoe kreeg jij ze op plaatjes op je facebook (of waar dan ook)?
Joolien, je gevoel gevolgd bij Klaaz, meestal is je gevoel de juiste! Een ruisje, dat had onze oude htk ook, gelukkig nooit last van gehad. Hopelijk gaat het bij Klaaz ook meevallen.
Verder nog wat leuke foto's voorbij zien komen! Ik ga van de week ook nog eens wat nieuwe foto's van onze katjes maken. Sjors is echt gegroeid in onze vakantie. En ze heeft nog meer haar gekregen Ze krijgt steeds meer krullen
Zo Klaaz is weer thuis, zij het wankelend en wazig Arme man, de longen waren niet schrikbarend, hij heeft een lichte bronchitis. Maar ik had het dus wel goed. Verder waren zijn kiezen in zeer slechte staat, de da heeft er 6 moeten verwijderen, ik voel me eigenlijk een beetje schuldig maar t is niet anders. Hij was al een keer eerder geholpen aan de tanden, dat kon de da zien. Altijd goed om te weten aangezien we hem nu 2 jaar hebben.
Achossie, arme Klaaz Onze oude HTK, had ook niet zovel tanden meer. Toch kon hij alles eten wat hij wilde Maar ik voelde me ook schuldig, dus begrijp zeker wat je bedoeld... Je leert ervan, moet je maar denken.
Geen idee, hoeven we volgende week pas mee te begnnen. De arme man heeft wel al pijn. Eigenlijk mochten we morgne pas met pijnstilling beginnen maar hij voelt zich niet top. wangen zijn ook ontzettend dik.