Nou ze hebben allemaal hun eerste inenting + chip gehad! Dat chippen vind ik altijd rot om te zien zeg! Bah. Vonden de kittens ook niet zo leuk. Maar ze waren wel ontzettend braaf! En nieuwsgierig naar alles. Totaal niet bang. Mama Sienna bleef thuis vandaag. Die is hartstikke krols En dan is ze al wel vaak boven en minder bij de kittens, dus dat kwam goed uit eigenlijk.
Ze zijn gezond bevonden en ze wegen het volgende: Antonio: 1,5 kilo Alessia: 1,3 kilo Angelina: 1,2 Alessio: 1,6 kilo
En nu zijn ze moe van alle nieuwe indrukken!
Wendy_Komen: dat is vrij netjes hoor onze katers wegen meer, maar ons lichtste poesje weegt ook 1,2(3) kilo
Cleo_
Geplaatst: 28-12-16 17:57
Wat mooi die krabpaal Jiske. Vast heel druk mee geweest! Hoe lang blijft zo'n plant een beetje mooi? Hier kauwen ze alles stuk.
Celine wat fijn dat ze allemaal goed gezond zijn. Inderdaad heel naar dat chippen. Vond dat bij mijn paard al zo vreselijk om te zien.
Met Lux gaat het helaas niet zo goed. Hij bleef slecht lopen dus vandaag weer een bezoekje gebracht aan de dierenarts. Vrijdag moet hij op de foto. Dus het is even afwachten wat ons te wachten staan. Het zit waarschijnlijk niet goed in zijn heup. De rechterpoot was iets korter bij het strekken. Arme diertje
gaby12
Geplaatst: 28-12-16 18:01
Hier staat vrijdagmorgen de eerste enting en chip op het programma voor de mini's
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 28-12-16 18:15
Wat naar Cleo, arme Lux...
Ik heb geen idee hoe lang de plant goed gaat blijven, ben ik ook benieuwd naar. Hoor veel verschillende dingen van geen interesse in planten tot, in veel gevallen toch wel, binnen een paar dagen niks meer van over. Omvallen kan in ieder geval niet want ik heb de houten ton vast geschroefd aan de voet. Heb de goudpalm, 1,40 hoog, voor maar 5 euro bij de Karwei gekocht.
Oooooh voor 5 euro kun je de plant nog een keer vervangen Koop regelmatig kattengras in de hoop dat ze dan van de andere planten af blijven. Heeft helaas weinig effect, er staat even niets in de vensterbank.. kale boel
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 30-12-16 11:11
Aja een kat in de vensterbank is ook leuk. Wij hebben maar 1 klein vensterbankje bij de zithoek, naast de klimboom, daar heb ik een groepje verschillende kaarsenhouders staan. Moet ik ook wat mee gaan doen. Weg of ik dacht een brede en hoge glazen cilinder vaas er omheen.
Fijn is dat hè! Neko reageert er ook amper op. Ik denk omdat Kedi hartstikke doof is. die kijkt de hele avond naar buiten zo van.. is dit allemaal voor mij? Zo'n beetje de aristocats.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 31-12-16 15:00
daantjuhhh schreef:
Soof is niet onder de indruk van het carbit schieten voor ons huis.
Fijn is dat hè! Neko reageert er ook amper op. Ik denk omdat Kedi hartstikke doof is. die kijkt de hele avond naar buiten zo van.. is dit allemaal voor mij? Zo'n beetje de aristocats.
Hahaha. Mooi!
Ja heerlijk is dat zeker. Onze hond is dood benauwd. (Letterlijk benauwd) van angst
laura1987
Geplaatst: 01-01-17 04:07
:Wat een super knap lief kopje heeft Soof!
Onze katten reageren ook niet op het vuurwerk. Wel op de baby en kleine van mijn zus die vinden ze doodeng whahaha
Wendy_Komen
Geplaatst: 01-01-17 22:12
Wat fijn dat de katten/ kittens het vuurwerk goed hebben doorstaan. Gelukkig Nieuwjaar iedereen!!
Was het goed gegaan bij de dierenarts Gaby?
Cleo, wat is er uit de foto van Lux gekomen? Hoop dat het allemaal goed komt.
Bedankt Celine! Dan vallen me de gewichten me zeker nog mee! Vind jouw kittens ook zeer geweldig eruit zien!
Nou, weer foto's van mijn kereltjes gehad. En man o man, wat het Sam een lekker bekkie!!! Echter is zijn lange vacht wat aan het verdwijnen, dus wellicht dat we over een paar maanden tot de conclusie moeten komen dat ze niet in dit topic horen