Door de modder rollen doet hij volgens mij nog liever dan eten xD En inderdaad badderen na die tijd vind ik ècht niet leuk, maarja die modder vind ik iets minder In de keuken waren gewoon voetstapjes van modder waar hij had gelopen
Doet me denken aan een quote van Garfield "I am a slave of my desires"...
mindful
Geplaatst: 25-12-13 17:41
Kuggur schreef:
Hij kijkt vrolijker op de "smerige" foto
Hahahaha, is duidelijk
SternPhoto
Geplaatst: 25-12-13 17:51
Degene die ook bij speed traint. Tel wilt geen pagina terug, train je wel jaar door ?? Want scheelt 30 euro met waar ik nu train en heb 4 lessen minder.
Maar als ik dan in de winter ook moet stoppen. Nu lig het stil van nov tot april.
Sorry dat ik niet meet gereageerd heb. Ben een tijdje niet of nauwelijks op bokt geweest.
Hoop nu weer mee te kunnen kletsen
Mecx en ik beginnen dus over 2,5 week met de doggydance
Intussen hebben we de workshop trucks en tricks gedaan bij Sam Turner. Verder ingeschreven voor de workshop nieuwjaarsgymnastiek van Judith Lissenberg en een serie van 4 fun workshops bij haar. Ook nog een fun workshop in Limburg en een dag workshop bij de roedel in de Ardennen.
Wij hoeven ons dus echt niet te vervelen.
Eind januari hebben we ook een snert wandeling met de organisatie DogWalkTrail En dan gaan we langzaam toewerken naar Oostenrijk, waar we in juni heen gaan met deze zelfde organisatie. Daar kijk ik echt ontzettend naar uit!!!!