Ik zou die hond idd dan ook liever zien gaan als komen ja. Ik vind het ook echt heel erg onbeschoft dat ze het gewoon blijft doen, ondanks dat je dan al gezegd hebt dat je het niet wilt. Zo vreselijk irritant als mensen zo doen he. Kan ze wel ook gaan roeptoeteren dat die hond er eerder was, maar zo werkt het gewoon niet vind ik. Begrijpelijk dat dit frustraties met zich meebrengt!
Wat je wel kunt doen is kijken dat je vriend de aandacht geven aan de andere hond beperkt en dat op die momenten dat hij dan bezig is met de hond van je schoonmoeder, je Cody even probeert af te leiden bv. Dat je iig probeert dan te voorkomen dat ie die andere hond triggert om lelijk te doen - ook al vind ik het rete irritant dat jij moet gaan beperken/voorkomen in je eigen huis, maar als ze toch gewoon blijft komen dan zou ik wel zoiets proberen om voor Cody de stress zoveel mogelijk te beperken. En dat je vriend ook Cody dan bewust even lekker aandacht geeft tussendoor. En misschien met je schoonmoeder het er nog eens over hebben, dat haar hond gewoon regels moet leren in jullie huis als ie dan Persé mee moet komen en dat er gewoon streng opgetreden kan worden als hij zo lelijk doet. Echt zo sneu voor Cody idd