Ik heb zonaanbidders hier in huis.

En Kito en Lanah zijn zo leuk samen. Lanah huppelt Kito de hele tijd achterna. En hij kan van haar veel meer hebben dan de rest. Net alsof ze weten dat ze mag blijven.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

uiteindelijk is het vanmorgen gelukt met behulp van kleverige multivitamine pasta. Heb het pilletje nog nergens op de grond gevonden dus ik denk dat ze het echt ingeslikt heeft. 

mag ik nu dan geen foto’s meer plaatsen??
heerlijk katten ie alles eten xD hopelijk blijft dat ook zo want anders....

ff in de gaten houden want doet wel beetje raar (loopt wankel soms)
Hoe dan
Evita herkend het geluid van mijn snooze wekker. Als ze die hoort, hoor ik haar van haar krabpaal naar beneden razen en komt ze nog tien minuutjes bij mij liggen. Zo leuk.

Emori is er ook zoeen. Moet altijd bij mij zijn en knuffelen en kroelen. Ook wil ze graag spelen, ze komt dan haar muisje brengen en dan moet ik die gooien en dan apporteert ze de muis. Maf beestje 

en dat zijn ofc weer verschillende. Morgen dus eigen DA bellen om te kijken of we nu meteen door gaan voor de ontsteking of eerst deze kuur afmaken en later beginnen.. gedoe weer
Maar goed. Liever dit dan echt wat aan zn hersenen.. pfff
Myka en pip zijn altijd 's nachts bij me. Als mijn wekker 's ochtends gaat, rent Pip er naar toe en gaat ze met dr dikke kont op mijn telefoon zitten. Geen idee waarom. 
Spelen zal je!
hij zget gewoon van nee! Slapen jij. Thuisblijven jij! Hihi

wond zag er goed uit, iets zwelling maar dat was reactie op het hechtdraad. Ze verwacht niet dat het nog erger wordt. Ik moest weer bellen als de huid eromheen rood wordt of als er afscheiding uit de wond komt. Maar we gaan er vanuit dat dat niet gebeurd. En ze liepen toch zo weer hun mandje in en zijn nu eigenlijk beledigd dat ik het reismandje weer in de kast heb gezet
Daar willen ze inzitten verdorie.

sterkte