Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voer hoeft namelijk niet direct gehamsterd te worden. En morgen gewoon even beter zoeken. Ik zal duimen in ieder geval, wel heel zuur alstie al weg is! Je kan meel op de grond strooien voor als je denkt dat ie weg is.
Ik wacht vandaag nog even af eens kijken wat er vandaag gebeurd. Vanmiddag zal hij ook wel niet te voorschijn komen want dan hebben we visite. Mijn vriend heeft he nog niet gezien en heb ook nog geen foto van hem kunnen maken : P Ik heb de bak net nog eens goed bekeken maar ik kan me echt niet voorstellen dat ie kan ontsnappen maar ze zijn soms handiger dan je zelf in de gaten hebt. Er zit geen deksel op __Sannne schreef:Heb je hem alweer gevonden Froukje?
Hier gisteren een grotere bak besteld met deksel. Ga nu van 80x35x40 naar 100x40x40. Blij mee! Ook blij met de deksel. Kan ik met een gerust hart de bak voller en hoger inrichten zonder bang te zijn dat ie kan ontsnappen. Na mijn eerste hamster ben ik daar wel extra voorzichtig mee namelijk.

Als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het graag

De 7x55cm ladders zijn wederom niet leverbaar, dus ik ben blij met mijn groot ingekochte voorraad (die helaas wel hard gaat.. lol)
De tijd vliegt straks nog hard zat hoor voor het verschonen. Het is voor je hamstertje echt niet fijn om te snel te verschonen. Ik ben zelf eigenlijk vanaf dag één helemaal wild van de exo-terra water dishes. Daar kan je ook voer in doen. Matchen leuk in je scape en passen eigenlijk bij ieder thema wel. Misschien heb je er wat aan