En wat lief Mango met die envelop!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Oh, maar dat doe je niet hoor! Ik vind ze ook superleuk en als ik geen valken had, dan had ik misschien wel voor deze soort gekozen ook!
Ik heb in het begin nog getwijfeld om dwergkwarteltjes bij de valken te houden. Mijn kleinere voliere is daar ook op uitgerust, maar toch maar niet gedaan.
Cayenne schreef:Ja, het gaat veel te hard! Ze zijn zo leuk en ik ga ze echt enorm missen!
Hoewel ik toch bang ben dat er eentje gaat blijven. Ik heb het nog steeds erg moeilijk met het verliezen van zowel Phoenix als Halo en deze jonge dame doet me zo erg aan hun denken qua karakter. Door haar begin ik nu weer een beetje het plezier erin terug te krijgen. Dus ik denk dat afscheid nemen te moeilijk gaat worden.
Manlief weet het nog niet maar leest hier wel mee, dus die komt het op deze manier ook meteen te weten
Lieverd, je weet dat ik je héééééééééél lief vind!![]()
Cayenne schreef:Ja, het gaat veel te hard! Ze zijn zo leuk en ik ga ze echt enorm missen!
Hoewel ik toch bang ben dat er eentje gaat blijven. Ik heb het nog steeds erg moeilijk met het verliezen van zowel Phoenix als Halo en deze jonge dame doet me zo erg aan hun denken qua karakter. Door haar begin ik nu weer een beetje het plezier erin terug te krijgen. Dus ik denk dat afscheid nemen te moeilijk gaat worden.
Manlief weet het nog niet maar leest hier wel mee, dus die komt het op deze manier ook meteen te weten![]()