Ik wil trouwens ook wel zo'n camera!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tarzan schreef:Eoweyn_x schreef:Iedereen aan het konijnshoppenik wil mijn pleegrex hebben
![]()
Dat soort dierenartsen zijn goud waard!!
Hahah echt he
Haha voordat je pleegrex weer terug moet zal ze wel blijven plakken of niet soms?!
M'n dierenarts is echt top, hij weet gewoon dat m'n konijnen mijn allesjes zijn, vind het ook extra lief dat ik nog een kaartje heb gekregen, die kleine gebaren doen het hem!
Es_ther schreef:Heb of komt er een maatje voor hem?
Wij hebben de hokken in een hoekje verwerkt waar ze niet zo opvallen.
Verder hebben we wat kleedjes een vliegt het speelgoed soms door de kamer.
suuszzzz schreef:Haha, hij is echt van zichzelf zo schoon. Plassen doet hij gelukkig echt alleen in zijn hok. Heel af en toe vind ik weleens een keutel op de grond, maar gelukkig niet zo vaak!
Heb jij ze alle vier binnen?
Amber_anne schreef:suuszzzz schreef:Haha, hij is echt van zichzelf zo schoon. Plassen doet hij gelukkig echt alleen in zijn hok. Heel af en toe vind ik weleens een keutel op de grond, maar gelukkig niet zo vaak!
Heb jij ze alle vier binnen?
Ja in de woonkamer maar zijn echt 4 rommel konten, ze zijn zindelijk maar keutelen nog wel vaak op de grond en vidn elke ochtend wel een plasje de laatste tijd... Ook door de plasbak rennen en vlas eruit schoppen![]()
Maar ze zijn wel heel schattig
suuszzzz schreef:Amber_anne schreef:
Ja in de woonkamer maar zijn echt 4 rommel konten, ze zijn zindelijk maar keutelen nog wel vaak op de grond en vidn elke ochtend wel een plasje de laatste tijd... Ook door de plasbak rennen en vlas eruit schoppen![]()
Maar ze zijn wel heel schattig
Wel gezellig! Maar kan me voorstellen dat dat veel werk is om schoon te houden.