Het kriebelt natuurlijk om daar vanalles te kopen maar ik heb me toch behoorlijk kunnen intomen

Ik heb nou voor't eerst van die kleine gedroogde bolletjes, alternatief voor vers fruit, gekocht. Einde van de maand ben ik met vakantie en ik wil de oppas niet belasten om mijn paranoia gedoe te volgen. Immers met dit weer zorg ik ervoor dat Jef en Juul al erg vroeg hun portie fruit (of groenten) krijgen om het niet veel later weer weg te halen. Maar ik wil niet dat ze een week zonder zitten. Dus dit leek me wel handig! Ik ben benieuwd of ze het lusten ook.
Met het oog op een weekendje weg en minder warm, heb ik fruitcupjes meegebracht + een keitoffe houder. Die laatste is een houten stok met op het einde een houten tonnetje -zo lijkt het wel- met een uitsparing in waarin het cupje precies past

In die winkel hebben ze ook bakken vol met losse onderdelen om zelf je speelgoed te knutselen, echt tof. Dat moest ik dus ook proberen en al zeg ik het zelf

Oja, en nog een mineralenblokje met gedroogde kruiden.
Dussss, al bij al nog erg braaf geweest

Op foto tonen de kleuren wel feller. Het blauwe past bij het blauwe van de pergola

Voor het fruitcupje: