Sphynx liefhebbers, wie o wie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 19:16

EeCee schreef:
Ik weet ondertussen dat een kennis nog een laatste dekking heeft van Boston. Grappig genoeg moest zij aan ons denken toen ze hoorde dat hij ging stoppen met dekken. Toeval?

Toeval bestaat niet!

Ik vind Boston wel gaaf, hij heeft echt een flinke kop. En mooi odd eyed. Toch vind ik zo'n donkere met lichte tekening wel heel erg gaaf, ondanks dat ik echt van de lichte sphynxjes ben. Hoe is zijn karakter, denk je dat ie goed bij de andere 2 past? Ben heel benieuwd, en december is het zo. Yoda doet goed zijn werk vanaf boven :)

Ik heb vandaag een poging gedaan om weer te gaan werken, maar dat ging echt niet. Zo'n pijn aan mijn rug ondanks dat de uitslag van de foto's goed waren. Dus ben weer thuis en ga komende dagen echt even mijn rust pakken, en komende week naar de osteopaat.

Gaia, klinkt goed je vakantie! Kan me voorstellen dat het fijn is om straks de katten weer te knuffelen, snap je gevoel helemaal. Dat heb ik al na een dag werken :')

Lor, ziet er goed uit! Hier is het ook nog steeds niet allemaal koek en ei, maar ach zolang ze niet vechten komt het eigenlijk altijd wel goed. Misschien worden ze niet de beste vrienden maar ze schuiven steeds iets meer naar elkaar toe.

Met de mannen gaat alles goed, heb echt mn handen vol aan ze. Vooral aan Wax die is echt oost indisch doof. |o

Lig lekker met de laptop op bed, Wax ligt tegen Texas aan en Knox ligt onder een fleecedeken verstopt <3 Rijkdom met mijn mannen zo!

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 19:20

Weer wat foto's van mijn arrogante manneke! Heerlijke uitstraling! ❤️

Afbeelding

Afbeelding

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 19:21

Wat een mannetje Loes <3 :)) Weet je wat grappig is, hij heeft dezelfde tekening als mama op zijn neus, maar dan aan de andere kant!

Splash_

Re: Sphynx liefhebbers, wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 19:23

Oke ik moet even heel hard lachen. Knox ligt onder de fleecedeken, dus Texas gaat met hem spelen en tegen hem aanliggen met Knox nog steeds onder de deken. Dus haal die fleecedeken weg, ziet ie dat het Knox is... smeert ie hem :') Had ie zeker niet door...

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 19:57

Haha die Texas!

Ja lief he!

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 07:58

Oh, heerlijk die capriolen!

Hier ook een nieuw speeltje voor luie sphynxeigenaren en adhd sphynxen. Een ronddraaiend stokje op een 'disc' met batterijen en snelheidsknopjes met daaroverheen een ronde doek. Jinjo was al snel op 'level 4', Lila maakte de raarste sprongen!

Ook even met de eigenaar van Boston gesproken, nouja, drie kwartier, hij heeft dus nog één dekking met de poes van de kennis en we wachten rustig af of dat goed gepakt heeft. Daarna de castratie en dan weer even wachten tot hij bijgekomen is. Prima dus!

Boston is een hele lieve, grote knuffelkont die als hij in huis mag bij de andere katten heel rustig en lief tegen alles wat er rondloopt. We zijn altijd welkom om hem te bezoeken! Wij worden hoedanook zijn nieuwe huishouden! :D <3

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:52

Super!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-14 11:19

Eecee, dat klinkt als een leuk speeltje :D Misschien ook wel iets voor die druktemakers van mij, al is nu wel alles rustig. Wax ligt in diepe slaap en Knox ligt rustig naar buiten te kijken op Texas zijn troon.

En super, gefeliciteerd met Boston dan! Heb je meer foto's van hem? Hij heeft in iedergeval een super karakter als ik dat zo lees <3 heeft Yoda goed gedaan!

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 15:52

Jah! Als ik andere foto's heb zal ik ze zeker plaatsen :)

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 21:47

oh zo verliefd....wat een heerlijk karaktertje....die Vega....<3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 09:45

Ik heb sinds vanmorgen het idee dat Klaaz wat zwaar ademt. Maar ik ben sowieso overalert wat betreft ademhaling, omdat het bij Fritz op die manier fout ging. Dus ik ben behoorlijk in de stress. Maar misschien zie ik spoken hoor, het is moeilijk om er realistisch naar te kijken.

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 10:16

Oh dat is niet leuk. Hopelijk is het niks

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 10:18

Oe, sterkte Joolien.. Altijd akelig.
Ga je naar de dierenarts? In ieder geval toch goed in de gaten houden.

Vega ziet er pittig uit! Ben heel benieuwd hoe die verder uitgroeit.

Boston een stoere kater, fijn dat hij een nieuw leventje krijgt.

Splash, Hilarisch dat Texas met de een beter op kan schieten als met de ander. En Wax oostindisch doof, zo een hebben wij er ook..

Abby en Mowgly steeds iets dichter bij elkaar.. Abby groeit echt hard zeg!

Hier gaat alles goed met de lieve Devons. Het zijn echt schatten. We hebben nu voor allebei een tuigje wat goed past, dus we kunnen af en toe naar buiten. Tijger vindt het echt geweldig, die gaat helemaal zitten voor zijn tuigje. Gwynn vindt het superspannend. Zou toch leuk zijn als ze daarvan kan gaan genieten.

Gisteren was mijn broer op bezoek en Tijger ging heel handig op zijn arm liggen slapen. Mijn broer vindt ze echt geweldig!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 10:20

O Jolien, ga je naar de dierenarts?

Tilmar hoe oud zijn Tijger en Gwynn nu? Leuk naar buiten :). Sushi mag op het balkon maar over het algemeen vind ie dat te koud, en als de zon schijnt mag ie niet te lang naar buiten omdat ik dan bang ben dat ie verbrand :+

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 10:45

Tijger en Gwynn zijn nu bijna 8 maanden, ik vind het nog wel scharminkeltjes hoor.. Ze zijn echt heel klein. De tuigjes die we hebben zijn echt xxxs ofzo.
Ze zullen ongeveer 3 kilo wegen. Maar doordat ze weinig haar hebben lijken ze ook zo klein denk ik. Mijn konijnen zijn 2.2 kilo en hebben wel haar die zien er groter uit dan de katten (vinden de katten ook :D )

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 10:53

Liggen de katten dan niet graag tegen de lekker warme konijnen aan? Kan ik me zo voorstellen...

Betje krijgt normaal gesproken zo tegen de winter een soort rex-vachtje, maar die is op dit moment bijna bloter dan ooit. Raar...

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 12:19

Joolien, vaak als je denkt dat ze anders zijn is het zo, anders valt het je niet op. Ga je naar de DA? Sterkte.

Tilmar, hoe gaat het met je vader? Grappig, wat een mini's zijn je devons, Knox weegt al bijna 3kg, Wax is nog steeds een scharminkel die mag echt wat vet op zijn botten krijgen maar hij groeit goed. Wat leuk dat Tijger zo graag naar buiten gaat, grappig dat je dan goed ook weer verschil in karakter kan zien. Door dit topic lijken devons mij toch ook wel erg leuk :D Bij devons heb je natuurlijk ook geen oortjes die schoon moeten, en dat ze in bad moeten. Lief he als ze zo bij visite gaan liggen, doet Wax ook altijd.

Die van mij mogen nog niet naar buiten, eens kijken of ik voor volgende zomer een ren aan huis kan creeeren.

Morgen ga ik naar de DA, testen of die ellendige giardia nu echt weg is. Afgelopen dagen had Knox weer dunne, maar zijn darmpjes kunnen dus nog niet zonder pro biotica, nu weer 2x daags en weer mooie drolletjes. Stiekem heb ik goede hoop dat de giardia weg is maar willen jullie heel hard duimen?

Ja Texas kan echt beter met Wax, hij accepteerd Wax ook als ie bij hem komt liggen, Knox stuurt hij weg, en dat snap ik wel Knox is als ie druk is heel bijdehand bij Texas. Wax daarintegen is echt onderdanig naar Texas maar zoekt hem wel heel graag op. Het is heel wisselend, hij accepteert ze maar hij is nog geen fan van ze. Zo afentoe zit er een speelmomentje bij, maar vanmorgen gooide hij Wax van de krabpaal af, gelukkig landde hij in de kattenbak :=

Ik ga zo naar de osteopaat voor mijn rug, ben heel benieuwd.......

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 12:54

Tilmar schreef:
Abby en Mowgly steeds iets dichter bij elkaar.. Abby groeit echt hard zeg!

Jup, de afstand op de foto is de geaccepteerde afstand, dichter bij elkaar wil nog niet zo.
Abby weegt momenteel 3.364kg en heeft een hangbuikje zoals je bij castraten nog weleens ziet. :=
Spelen doen ze inmiddels ook heel af en toe en niet meer dat Mowgli 'huppelt' en dan Abby een paar knallen geeft :(:) maar gewoon samen stoeien, Abby heeft nu ook iets meer bij te zetten natuurlijk. :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 12:54

Joolien, ik duim dat het niets is. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 12:57

Ik wil denk voor de geruststelling naar de da. Mijn vriend wil afwachten, ik niet. Ik kijk vanmiddag hoe hij is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 15:44

Ik kwma thuis en t viel me weer op, dus gelijk de da gebeld en we kunnen einde van de middag terecht, ben ik erg blij om. Misschine verbeeld ik het me, maar dan ben ik iig gerustgesteld dat t niks is :P

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 15:50

Sterkte Joolien! Hopelijk is het niks.

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 15:58

duimen draaien dat het niks is....

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:50

Hopelijk is het niets Jolien! En goed dat je gaat :)

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 19:09

Ik duim ook mee...

Beide meisjes bij mij hebben zwabberbuikjes gekregen na de castratie. Best grappig :D

Leuk om dat te zien, hoe die relaties zich ontwikkelen. 't Zijn toch karakters die wel of niet goed samengaan...