EeCee schreef:Ik weet ondertussen dat een kennis nog een laatste dekking heeft van Boston. Grappig genoeg moest zij aan ons denken toen ze hoorde dat hij ging stoppen met dekken. Toeval?
Toeval bestaat niet!
Ik vind Boston wel gaaf, hij heeft echt een flinke kop. En mooi odd eyed. Toch vind ik zo'n donkere met lichte tekening wel heel erg gaaf, ondanks dat ik echt van de lichte sphynxjes ben. Hoe is zijn karakter, denk je dat ie goed bij de andere 2 past? Ben heel benieuwd, en december is het zo. Yoda doet goed zijn werk vanaf boven

Ik heb vandaag een poging gedaan om weer te gaan werken, maar dat ging echt niet. Zo'n pijn aan mijn rug ondanks dat de uitslag van de foto's goed waren. Dus ben weer thuis en ga komende dagen echt even mijn rust pakken, en komende week naar de osteopaat.
Gaia, klinkt goed je vakantie! Kan me voorstellen dat het fijn is om straks de katten weer te knuffelen, snap je gevoel helemaal. Dat heb ik al na een dag werken

Lor, ziet er goed uit! Hier is het ook nog steeds niet allemaal koek en ei, maar ach zolang ze niet vechten komt het eigenlijk altijd wel goed. Misschien worden ze niet de beste vrienden maar ze schuiven steeds iets meer naar elkaar toe.
Met de mannen gaat alles goed, heb echt mn handen vol aan ze. Vooral aan Wax die is echt oost indisch doof.

Lig lekker met de laptop op bed, Wax ligt tegen Texas aan en Knox ligt onder een fleecedeken verstopt