Geweldig dat filmpje! Clooney en Harley racen ook altijd zo achter elkaar aan, zijn net rupsen dan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Fijn dat het nieuwe plekje goed bevalt! 

Dat achter elkaar rennen doet Jarvis ook graag met Lara. Dat ziet er soms zo heerlijk debiel uit 

Ik zal er nog op uit vandaag om foto's te schieten voor POTW, kan ik gelijk weer even nieuwe foto's maken van Jarvis
Iets met een bloeiende heide enzo
Het loslaten zal weer stap voor stap opgebouwd gaan worden, zodat onze muren de kans hebben om heel te blijven
). Vorig weekend heeft ze rotte bananen uit de prullebak gejatbrn dus een par dagen buikpijn gehad. Nu heeft ze een Grasaar in haar oor. Helaas krijgt de dierenarts het er niet zo uit en zal ze onder narcose moeten.
.
. 
)

Ikke89 schreef:Ja leuk!!
Welke sport wil je met Jarv gaan doen?
Harley is geröntgend. Helaas zijn zijn heupen niet goed. Maar ik wil toch proberen op show dat laatste puntje te pakken. Daarnaast vind ik showen ook gewoon leuk om te doen.

helaas niet veel in de buurt bij mij, dus daar is nog niet veel meer van terecht gekomen dan 1 officiële en 1 onofficiele show

En zijn jullie daarmee bezig zodat de honden eventueel dekreu kunnen worden of puur voor jullie eigen plezier?