MarlindeRooz schreef:Ik maak mijn hokken vaak maar eens per 4-6 maanden schoon. Ze stinken niet en het geeft de hamsters alleen maar stress als ik de boel wijzig.
Dit dus, haha. Ik heb eigenlijk in mijn 'haast' het bericht niet compleet gemaakt
Maar hoe groter je ruimte, hoe minder je eigenlijk verschoont. Herinrichten kan wel maar niet iedere week of iedere maand. Daar mag (nouja moet eigenlijk) toch echt wel een goede periode tussen zitten. Tenzij je uk negatief gedrag vertoond, dan is het een ander verhaal.
En daar maken jullie allemaal deel van uit! 
update hoe het hok er nu uit ziet. Vandaag heel druk bezig geweest met schoonspuiten oude kit verwijderen en ontvetten en nog een keer schoonspuiten. Toen de nieuwe platen erin gezet. En toen kwam er een heel groot pakket binnen
ivm kleine kindjes even in het hok gezet. 
Hij liep vanmiddag rondjes door z'n hok toen zijn we even weg geweest en daarna niet meer gezien. Hij heeft volgens mij ook niet gegraven. Heb alle huisjes al aan de kant gehad is niks te zien. Voor mijn gevoel kan hij er niet uit klimmen maar ben al aan het zoeken geweest en zie hem echt niet. Heb nu alles weer op zijn plek gezet en ga eens kijken of er morgen ochtend wat veranderd is anders haal ik misschien het hok wel weer leeg om te kijken of hij er echt niet in zit... Anders kan hij overal zitten, zelfs buiten want de deur heeft een poos open gestaan.