MarlindeRooz schreef:Ik maak mijn hokken vaak maar eens per 4-6 maanden schoon. Ze stinken niet en het geeft de hamsters alleen maar stress als ik de boel wijzig.
Dit dus, haha. Ik heb eigenlijk in mijn 'haast' het bericht niet compleet gemaakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik maak mijn hokken vaak maar eens per 4-6 maanden schoon. Ze stinken niet en het geeft de hamsters alleen maar stress als ik de boel wijzig.
Gwenvd schreef:Bedankt voor jullie reacties. Dan laat ik hem hoe hij is.
Dat keramieke huisje is een goed idee! Zoiets zocht ik nog!
Ik zal wel alleen dan plantjes doen en nieuw kapok en het zandbakje, laat ik de bodem en huisjes enzo hoe hij is.
Loei schreef:Mag je hier linkjes van marktplaats plaatsen? Heb een advertentie gezien waarvan mijn hart breekt. Misschien dat een van jullie interesse heeft...
MarlindeRooz schreef:Ah hoezo wil jij je chineesje herplaatsen Denise? Als ik dit geweten had dan had ik een paar weken terug hem wel gewild haha.
Loei schreef:Nou ik heb mijn terra besteld bij Queenies.
Ik had marktplaats nog even afgestruind maar of dat was 200km rijden of voldeed niet aan mijn eissen. Het was allemaal net niet en ik ben wat dat betreft echt een perfectionist en kan het niet hendelen als er een vlek of kras op de terra zit die niet te verwijderen valt.
Ik zag 1 goede in de buurt maar die vroeg 150 euro, nou dan leg ik een 10tje bij en dan heb ik hem splinternieuw bij Queenies dus dat heb ik uiteindelijk maar gedaan. Omdat de levertijd 21 dagen is maar gewoon vast besteld. Rib uit mijn lijf pffffff. Maar wel een mooie grote ruime terra van 100cm, zonder plateaus en met schuifdeuren vanaf 20cm.
Weet iemand hoe het zit met aarde in je terra? Kan je een klein plantje potten waar de hamster vervolgens zich in uit mag leven? Of is dat een no-go?
Loei schreef:Ik ben voor 100x40x50 gegaan. Ik heb bewust Queenies gedaan omdat zij bezorgen. Terrariumpaleis bezorgd niet, en zij zitten echt aan de andere kant van nederland vanaf mijn woonplaats, ik heb ze ernaar gevraagd maar helaas. Dan ben ik de hele dag onderweg en qua benzine misschien nog wel duurder uit dus dan maar meer betalen en laten bezorgen.
Dan blijf ik ook bij gedroogde plantjes. Daar heb ik inmiddels een hele voorraad van.
froukje_ schreef:Buitenlandse bezorger zei tegen mij beetje zwaar pakket. Ik zei tegen 17 kilo stond erop dus best wel heel zwaar. Maar hij had de achterkant van de bus vlakbij de achterdeur dus hij hoefde maar 2 stappen te zetten gelukkig.