Cookie stond op 7,7 vanmorgen dus morgen en vrijdag dekken
kiwiwitje
Geplaatst: 03-02-21 12:09
Ohh heerlijk Chubby!
Spannend Denise.
Hier verwacht ik Djessey in April/mei loops als ze volgens schema gaat. In principe had ik al gekozen voor 2 reutjes, met het idee; beide bekijken en dan kiezen ivm een dekking die ik te goed had. Maar Change of Plans, we gaan binnenkort een andere reu bekijken. Ook niet van dezelfde eigenaar.
En ondertussen brainstormen over een thema.. Maar inspiratieloos.
En waarom verander je van keuze ? ^^ hier stiekem al reuen aan het bekijken voor binnen 2-3 jaar
kiwiwitje
Geplaatst: 03-02-21 12:22
xLaraaj schreef:
En waarom verander je van keuze ? ^^ hier stiekem al reuen aan het bekijken voor binnen 2-3 jaar
Ivm de eigenaar vd reu. Hopelijk komen we er nog wel uit zonder al te veel gedoe. Maar laten we zeggen dat t in ieder geval een einde is van vriendschap en de support die we in ruime mate gegeven hebben.
Heb je via mssenger een berichtje gestuurd.
Laatst bijgewerkt door kiwiwitje op 03-02-21 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh dat is wel heel vervelend Kiwiwitje. Ik moet zeggen dat deze reu ook vrij laat voorbij kwam. De reu die ik eerst op het oog had stond eigenlijk al sinds afgelopen zomer vast, alleen bleek in oktober dat z’n vader niet vrij was op cataract. En aangezien Happy ook niet vrij was op cataract vorig jaar, durf ik die gok niet te nemen en zijn we dus uit moeten wijken naar een andere reu. Gelukkig had ik deze reu eigenlijk al voor Happy op m’n lijstje voor een volgend nest, dus de afspraken waren zo gemaakt
Hier gelukkig ook deze reu al eerder onder optie gehad en ik heb nog een backup. Wel een onervaren. Maar t is altijd wel rot zoiets. Moet alleen even achter de testen aan
Nee bij ons ook niet. Maar het is bij Happy (moeder) de niet erfelijke variant en dus mag met dochter Cookie wel gefokt worden. De vader van Cookie heeft nog geen enkele pup met oogproblemen gegeven dus wat dat betreft vertrouw ik het wel en de gekozen reu heeft tot nu toe ook nog al z’n nakomelingen vrij.
De brakke nachten maken wel dat ik me voel alsof ik zelf ben bevallen (nouja, bijna dan). Mijn man is tot 2.00 beneden geweest en nu lig ik weer op de bank.