Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
candalisa schreef:Wow diandra super gaaf!
Kimd wel jammer als ze een off day hebben maar als je maar voor je gevoel goed heb af kunnen sluiten.
Emptywords spannend benieuwd hoe het gaat!
Zijn er nog mensen die mee doen op 16 april in Nijmegen? Is voor ons eerste wedstrijd en een thuis wedstrijd.
Mila valt net in de hoogste klasse op een halve cm na dus ze moet goed haar best doen.
Voor de 27ste ook een hooper wedstrijd ingeschreven en in augustus nog een keer agility.
Anna79 schreef:Nu het hier weer wat actiever is, nogmaals mijn vraag; kan iemand mij een trainer adviseren die liefst privé les geeft in Friesland? Groningen of Drenthe mag ook, liefst op max een half uur vanaf Drachten. Alvast bedankt!
JesdaJinn schreef:Wat leuk dat het topic weer actief is!
Iedereen gefeliciteerd met jullie rondjes en bepaalde gehaalde dingen!
Gaat er iemand 27 april nog naar kaatsheuvel voor de imca selecties? Ik niet hoor xD
Hier gaat het met Jaxx super goed. Zijn langzaam de wires bij de palen aan het afbouwen. Van de week al enkele keer foutloos er doorheen dus super trots.
Raakvlakken gaan ook goed, alleen ik loop tegen het probleem aan dat Jaxx niet op andere raakvlakken wil of durft. Op training, zijn eigen raakvlakken zegma, gaat ie super goed op maar op vreemde durft ie niet op.
Heb daarom nu enkele trainingswedstrijden etc ingeschreven om dat te gaan oefenen. Maargoed, we hebben geen haast.
Als iemand misschien nog tips heeft mag dat natuurlijk altijd maar zoals ik al zei gaan ze thuis goed en op vreemd terrein (nog) niet.
Hier ook niet bekend in het Noorden
Drico schreef:Weet er iemand hier toevallig ook een locatie (liefst indoor) waar je 'vrij' mag trainen in midden Nederland? Zou het wel eens willen proberen met Sebbie
Nicky91 schreef:Anna79 schreef:Nu het hier weer wat actiever is, nogmaals mijn vraag; kan iemand mij een trainer adviseren die liefst privé les geeft in Friesland? Groningen of Drenthe mag ook, liefst op max een half uur vanaf Drachten. Alvast bedankt!
Ik weet dat er in Drenthe 1 zit, Have Fun in Dalen.
En er zitten er nog wat, maar weet niet hoe duur ze zijn... Geloof dat Ellen Overtoom ook uit Drenthe komt, maar ik weet niet of ze training geeft - groep of prive.
Verder kom ik niet voor in het Noorden.
Drico schreef:Weet er iemand hier toevallig ook een locatie (liefst indoor) waar je 'vrij' mag trainen in midden Nederland? Zou het wel eens willen proberen met Sebbie