Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lig je dan op straat in het bos... eenmaal weer op mn benen, meegelopen naar stal ( was op 100 M afstand of zo) en de huisarts en mn moeder gebeld. Na controle bleek het "gelukkig" alleen een lage bloeddruk te zijn. Maar was wel even schrikken ook omdat ik 3 maanden geleden een hartoperatie heb gehad 
Tof dat dat samen zo goed gaat!
Puppycursus vind ze helemaal het einde, want ja andere honden (YAY) en dingen mogen doen en knuffels, beloningen en een paar snoepjes. Hond blij xD

Ze groeit echt hard. Jeetje kiwiwitje schreef:Geslaagd weekend dus?Ze groeit echt hard. Jeetje

xxwienekexx schreef:Haha fijn dat het herkenbaar is xD Voel me dan toch een soort van schuldig ofzo, maar misschien ben ik toch wat duidelijker en consequenter door de paarden ofzo

Is bijna weekend he xD
Maar dat resulteert momenteel wel in elkaar alleen slapend zien haha xD
en die man bleef maar tieren. Ik bedacht me in mijn hoofd maar een middelvinger haha. En nee kan er niks aan doen.
Ik was gewoon weer eens teveel tegelijk aan het doen
Moest mn werk nog afmaken maar had uiteraard geen zin 
dat het een fase is hahaha. We shall see.
Tot op de dag van vandaag heeft ie nog 'straf' want ik laat hem eigenlijk alleen nog maar in gebieden los waarvan ik weet dat het omheind is. Ondertussen luistert hij natuurlijk gewoon perfect maar die schrik is niet weggegaan haha.
Als het eenmaal zover is hoef ik maar een klein poosje in de auto te zitten om te puppyknuffelen ipv de nu 1,5 uur