Ik ben echt helemaal verliefd op Nishi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelien_vp schreef:fleurtjeuh schreef:Honey booboo? Echt?
Heb je dat wel een gegoogled?
Net eens gegoogled en k kom inderdaad wel iets vreemd uit? Moeten alle stamboeknamen ergens ingeschreven zijn? Want het is wel een ouder gepensioneerd koppel en ze hebben geen site voor hun katten ofzo.
xoranlover schreef:Oh wat leuk! Ben je dan ook in Panningen geweest? Daar hadden we maar 1 kat mee. Nu gaan we voor de ervaring van 2 konge poesjes Nishi en haar half zus. Gouda is Abessijnen en Somali special van de nvvk daarom wilde we daar graag heen. Dan wordt het inderdaad wat rustiger maar Nishi is ook pas kitten. Dus die doet voor spek en bonen mee. Wat leuk dat we elkaar dan misschien zien. Wat neem je mee?
NatasjavE schreef:Dank voor de lijst Gaby.
Xoranlover, ik wil twee kittens. Het liefst katertjes denk ik. Maar geen sterke voorkeur. Ik heb altijd katers gehad dus gevoelsmatig een voorkeur voor.
Ik wil er twee omdat ik denk dat dat gewoon leuker is voor ze. Ik heb nog wel een oude HTKer maar ja....daar heeft een kitten natuurlijk helemaal niks aan.
Ja show was leuk om te kijken. Ook om te vragen hoe bepaalde kleuren nu exact eruit zien als de kat wat groter is. Niet dat ik kleur nu echt belangrijk vind. Maar ik heb nu een beeld hoe een black taby eruit ziet. En dat dat niet hetzelfde is als een zwarte kat.