Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SayaJones schreef:Maar dat tuig die jij hier had geplaatst laatst, daar zit toch ook meer dan het essentiële aan?
Daar zitten die 'gordels' aan en een heel stuk rug wordt bedekt door het grote oppervlakte.
Of is dat niet een van de tuigen die je bedoelde?
Kinke schreef:geen idee, maar wat zijn lange wandelingen? Ik kan me wel voorstellen dat als je echt veel en lange wandelingen maakt, dit niet zo'n goed idee is voor dit formaat hond.
Kinke schreef:ik heb gewoon deze, lekker simpel
https://www.alsa-nature.nl/hurtta-noors-tuig-pro
vraag me wel af waar die achterste ringen voor zijn, misschien toch maar eens een slee erachter knopen
Fabster schreef:10-15 km. Dus paar uur. Mijn vorige hond was ook een slagschip, maar dat ging wel. Niet dat hij dat elke dag moet lopen, maar in de vakantie wordt er wel gewandeld, ja.
Sjolvir schreef:Sannert, ja is doorgaans allergische reactie, in de gaten houden dat het niet verder zwelt, soms krijgen ze op het lijf ook plekjes kan je zien aan opstaande haartjes bij kortharige honden, bij langharige lasting te zien uiteraard.
SarahJones, gefeliciteerd!!
Ik heb #@%@#% dag..
De teen van Murphey....Life sucks....
Vermoedelijk hemangiosarcoom (en dat is een kwaadaardige snel uitzaaiende bloedvat tumor), wordt vervolgd....
[ [url=m/LQGGjl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fabster schreef:Sjolvir schreef:Sannert, ja is doorgaans allergische reactie, in de gaten houden dat het niet verder zwelt, soms krijgen ze op het lijf ook plekjes kan je zien aan opstaande haartjes bij kortharige honden, bij langharige lasting te zien uiteraard.
SarahJones, gefeliciteerd!!
Ik heb #@%@#% dag..
De teen van Murphey....Life sucks....
Vermoedelijk hemangiosarcoom (en dat is een kwaadaardige snel uitzaaiende bloedvat tumor), wordt vervolgd....
[ [url=m/LQGGjl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe weet je dat? Zei de DA dat? Dat is echt niet tof!Ik hoop dat je je vergist!