Blijkbaar geeft oma haar karakter nogal sterk door
Ook de andere 3 uit hetzelfde nest zijn zo makkelijk

Er zit zelfs 1 kopie van Djinti bij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik zie ze nog met open vleugels en snavels en dichte ogen zitten hijgen. En op FB kwamen om de haverklap berichten van collega-kwekers voorbij die dode vogels hadden door de warmte. Hier heeft toen alles het overleefd (zelfs de kleintjes), maar ik vond het verschrikkelijk
Dat wil ik dit jaar niet meer meemaken.
(Alleen moeten we nog kijken hoe we dat gaan fixen zonder gaten in de voliere te boren
)
Ik ben echt smoorverliefd op een boom, maar ik wil hem eerst in het echt zien ivm de spanwijdte. Hij moet ook in de voliere passen 
'Wat?! Zoveel geld voor een dode tak?!?!'
Cayenne schreef:Meen je dat nou? Als je je 'zinnen' hebt gezet op een bepaalde kweker dan wacht je toch gewoon? Ik moet zelf ook enorm wennen aan het idee dat ik een vogel wil, ofja 2Oeh spannend LoesLucky!
De eerste reserveringen voor 2017 zijn ondertussen alweer binnen
En boze mensen dat ik dit jaar echt geen tweede ronde doe
. En ik weet nu als ik Valkjes krijg dat ik ze bij jou vandaan wil
. Manlief zal helemaal moeten wennen, dus ik wil ze ook niet perse morgen bij wijze van spreken. Maar dan nog, dan wacht je toch......maja je hebt er bij.
?
https://www.facebook.com/valkparkietenAngelWings?ref=hl
Een zoon van Yeti en Djinti en zelfgekweekt.

Cayenne schreef:Ik weet niet of mijn vogels van goede kwaliteit zijn (kun je niet zelf beoordelen vind ik), maar het is absoluut in het belang van mijn oudervogels. Ik heb ook altijd gezegd dat zij voor alles gaan.
Vorig jaar die hitte heeft me echt grijze haren bezorgdIk zie ze nog met open vleugels en snavels en dichte ogen zitten hijgen. En op FB kwamen om de haverklap berichten van collega-kwekers voorbij die dode vogels hadden door de warmte. Hier heeft toen alles het overleefd (zelfs de kleintjes), maar ik vond het verschrikkelijk
Dat wil ik dit jaar niet meer meemaken.
We zijn nu wel bezig met een beregeningsinstallatie zodat we ze tijdens de bloedhitte kunnen verkoelen. Leuk projectje(Alleen moeten we nog kijken hoe we dat gaan fixen zonder gaten in de voliere te boren
)
En er komt een tweede javaboomIk ben echt smoorverliefd op een boom, maar ik wil hem eerst in het echt zien ivm de spanwijdte. Hij moet ook in de voliere passen
Mijn ouders verklaren me voor gek'Wat?! Zoveel geld voor een dode tak?!?!'
), maar voor de rest lekker vogel mogen zijn en met liefde behandeld worden. Dat noem ik zeker kwaliteit

' zijn we nu ongeveer 150 euro kwijt, geloof ik. Maar dat is inclusief bloedtesten, medicatie, consulten etc. Eigenlijk valt dat nog wel mee.
).
Een gewone dierenarts kan vast ook wel dingetjes uitrichten, maar sinds ik ooit van een reguliere dierenarts de tip kreeg om voor 25 euro een nieuwe valkparkiet te kopen, ga ik liever naar vogelartsen
) ben ik hooguit 60 euro kwijt of zo. Maar dat is dan met meerdere bezoeken medicatie en uiteindelijk inslapen. De duurste was 63 euro maar was inclusief narcose en een aantal fotos van een kip en uiteindelijk euthanasie. En de fotos waren het duurste,
echt een plaatje