Blijkbaar geeft oma haar karakter nogal sterk door

Ook de andere 3 uit hetzelfde nest zijn zo makkelijk

Er zit zelfs 1 kopie van Djinti bij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Meen je dat nou? Als je je 'zinnen' hebt gezet op een bepaalde kweker dan wacht je toch gewoon? Ik moet zelf ook enorm wennen aan het idee dat ik een vogel wil, ofja 2Oeh spannend LoesLucky!
De eerste reserveringen voor 2017 zijn ondertussen alweer binnen
En boze mensen dat ik dit jaar echt geen tweede ronde doe
Cayenne schreef:Ik weet niet of mijn vogels van goede kwaliteit zijn (kun je niet zelf beoordelen vind ik), maar het is absoluut in het belang van mijn oudervogels. Ik heb ook altijd gezegd dat zij voor alles gaan.
Vorig jaar die hitte heeft me echt grijze haren bezorgdIk zie ze nog met open vleugels en snavels en dichte ogen zitten hijgen. En op FB kwamen om de haverklap berichten van collega-kwekers voorbij die dode vogels hadden door de warmte. Hier heeft toen alles het overleefd (zelfs de kleintjes), maar ik vond het verschrikkelijk
Dat wil ik dit jaar niet meer meemaken.
We zijn nu wel bezig met een beregeningsinstallatie zodat we ze tijdens de bloedhitte kunnen verkoelen. Leuk projectje(Alleen moeten we nog kijken hoe we dat gaan fixen zonder gaten in de voliere te boren
)
En er komt een tweede javaboomIk ben echt smoorverliefd op een boom, maar ik wil hem eerst in het echt zien ivm de spanwijdte. Hij moet ook in de voliere passen
Mijn ouders verklaren me voor gek'Wat?! Zoveel geld voor een dode tak?!?!'