Maar er zijn vanmorgen 4 pups geboren!

Twee teefjes en twee reutjes en van beide een black en tan en een rooie dus we zijn weer goed verdeeld

Alles gaat hartstikke goed! De gewichten schelen wel veel van elkaar. De dikste is 250 gram en de kleinste een kleine 100. Maar ze drinken, kruipen, slapen en piepen allen even hard!
Puck is beschermend en schuchter. We laten haar zo veel mogelijk met rust voor nu.
Super leuk!!!

ze worden tussen de 38 en 45 cm ongeveer
, en die van ons is echt geen werkhond. Voorbeeld: Ik heb agility 2 jaar met hem gedaan maar dat deed die echt voor mij ipv dat die het nou zo leuk vond. Het was meer, hoe neem ik dit obstakel om weer bij jou te zijn. Ik heb dan ook een aanname dat een grote poedel wel echt meer 'doe' hond is/werkhond. Maargoed, dat is die van ons. Guusje uit dit topic is volgens mij ook een dwerg en die lijkt weer wel veel drive en go te hebben voor agility!! (En is er ook goed in!)
. Zoals we er nu instaan willen we in de toekomst graag maar één hond in plaats van drie, of maximaal twee. Het lijkt mij gemakkelijk een iets kleiner formaat te hebben, al heb ik Elmo nog nooit echt te groot/onhandig gevonden, maar qua hotels/huisjes/in de auto/op de fiets/misschien ooit een camper lijkt een kleiner formaat misschien handig. Mijn vriend wil alleen liever geen toy/dwerg en ik wilde zelf vroeger ook al een middenslag. Elmo is een mooi formaatje grote poedel, maar heel veel grote poedels zijn een stuk groter. Alleen ik weet nog te weinig over karakterverschillen tussen groot/middenslag en t.z.t. zouden we sowieso moeten kijken naar een fokker die bij ons past en waar wij geschikt door bevonden worden 
(en wil ik zelf dus ook gewoon niet).
). Wat is jullie ervaring hiermee? Geldt dit echt vooral voor de toy poedels of óók voor de toy/ middenslag?