Sphynx liefhebbers, wie o wie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

YazhiSien

Re: Sphynx liefhebbers, wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 17:21

Zo heb ik dat jaren met Lucky gehad...uiteindelijk knoop doorgehakt en hij heeft het super nu

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 19:45

Jolien, jammer...
EeCee, lekker met de katjes in bed geslapen, en fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan, hopelijk zet dat door.
LoesLucky flink geshopt en nog aan het shoppen voor Vega :D Heb de snuggelzakken even bekeken, zien er heerlijk uit! Wij hebben een pluche kussen met een stuk stof eroverheen. daar liggen ze ook heel graag in. Is ook heerlijk warm.
Splash, nog even lekker rustig aan. En naar de HA kan nooit geen kwaad. Fijn dat het beter gaat met je knullen!
Moeilijke keus over je paard. Weet je ook waarom je geen zin meer hebt? Ik heb dat ook een periode gehad, nadat mijn moeder overleden was. Hb er toen ook echt aan gedacht om Rhona te verkopen. Het mocht gelukkig niet van mijn man. Nu ben ik daar blij om. Maar bij mij had het echt een oorzaak. Als het echt niets meer wordtis het natuurlijk eerlijker om hem te verkopen. Sterkte met je beslissing.
Kirsti heerlijk op de bank met de katjes. Genieten!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-14 19:51

Gaia, het is bij mij wel begonnen na een ellendige relatie waar de nasleep er nog steeds van is, en daarbij heb ik het ook niet naar mijn zin op mijn werk. Misschien moet ik toch maar weer eens een advertentie plaatsen voor een bijrijdster, dat haalt bij mij de druk er misschien ook een beetje vanaf. Want ergens diep van binnen denk ik ook wel dat ik spijt krijg als ik hem nu weg doe. Maar nu is het niet zo erg dat hij niks doet, hij is er eigenlijk wel van opgeknapt. Maar met de winter straks weer, hij staat wel lekker in een uitloopstal met zijn vriend maar ik vind wel dat hij dan wat moet doen.

Hoe gaat het met jou katjes? En ja, om nog even terug te komen, afspreken lijkt mij erg leuk, maar lijkt mij verstandig om inderdaad even te wachten :+

Wax is echt vervelend en oost indisch doof, klimt 100x op het aanrecht, gaat aan mijn eten zitten als ik zit te eten. Dan komt Knox bij me zitten, super lief.. kijkt ie me aan, gaat ie spinnen alsof ie wil zeggen 'ik kan het wel hoor mammie' <3 zo lief

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 06:40

Splash, dan is een bijrijder idd misschien een goed idee. De druk voor jezelf wat lager leggen, en je paard krijgt toch zijn aandacht. Een moeilijke beslissing blijft het toch.
Afspreken doen we zeker, als alles gezond is en blijft :)
Wij zijn inmiddels onderweg naar ons vakantieadres in Italië :) mijn schoonouders zitten bij ons in huis voor de katjes. Dat is altijd erg fijn! Ik ga ze wel missen, maar ze krijgen iig lekker hun aandacht :)

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-14 07:33

Fijne vakantie GAIA, geniet er van! En met de katjes komt het helemaal goed :)

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:26

Fokker heeft weer leuke foto's gemaakt

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:32

Ahhhhhh <3

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 19:39

Echt te lief <3 Ben verliefd op Vega :))

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:46

Wat een schattige foto :+:

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 07:54

Wat een geweldige foto van knappe Vega <3

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 08:55

Ik snap nu wel waarom ik vroeger geen speelgoed mee naar bed mocht :D jeetje wat was Knox vervelend vannacht met zn spiraal. Normaal is hij echt een slaapkop, maar hij was hartstikke druk vannacht :') Maf beest.

Ik ga zo even hopelijk bij een auto kijken als hij nog niet verkocht is, en daarna naar de huisarts, toch even mijn rug laten nakijken.

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 10:22

succes bij de huisarts splash

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 15:54

Loes wat een SCHATJE! Gossie!

Splash hoe was het bij de huisarts?

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 19:50

Hihi, speelgoed mee naar bed is nooit een goed idee :+ Dan komt er weinig van slapen :D Hoe was het verder bij de huisarts Splash? En heb je een nieuwe auto?
En ik vroeg me af hoe het met je tunnel en je kattenluik gaat? Werkt het zoals je wilde?

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 20:13

Gaia, ja die tunnel is echt de uitvinding van de eeuw :D Ze doen nog steeds geen enkele poging om achter Texas aan te gaan, ze hebben ook al een paar keer dat luikje dat terug zwiept tegen hun kop gehad. En ze weten niet hoe een klepje werkt, op de kattenbak hebben ze dat ook niet dus vond het ook niet slim om ze het te leren. Dus ja, heeeeeeel blij mee en laat hem ook gewoon open voor Texas als ik weg ben, en als het zo blijft helemaal super.

Terug van de huisarts, en terug van het ziekenhuis. Zo op het eerste gezicht lijkt het allemaal spieren die gekneusd en verkrampt zijn, dus door de pijn ontspannen ze ook niet. Toch wilde mijn HA even mijn rug op de foto hebben voor de zekerheid dus kon meteen in het ziekenhuis terecht. Foto gemaakt, ernstige dingen waren er niet te zien maar wat ik zo kon opmaken was er wel iets te zien, maar meisje was nog in opleiding dus wacht het even af. Kan woensdag de HA bellen voor de uitslag.

Ennnn... ik heb een auto gekocht, een peugeot 206. Helemaal blij mee, woensdag ochtend mag ik 'm ophalen :D En verder begint het allemaal rustig te worden in mijn hoofd en een plekje te krijgen, zie niet elke keer weer alle scenarios voor me gelukkig.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:13

@ Splash: Tja, je lijf heeft flink wat te verduren met zoiets. Fijn dat het goed gaat en veel plezier met de nieuwe tuut!

Yoda lijkt toch iets te sturen; ik dacht eerst "nééh..." Maar bleef toch een keer of wat terug gaan naar deze foto van 'Boston'. Als het doorgaat komt hij pas in december.

Afbeelding

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:24

Boston is mooi! <3
Zag ook een lieve foto langskomen van baby Vega. <3

Mijn monsters van de week:
Afbeelding
dit is zegmaar een geaccepteerde afstand, gaat Abby tegen het kussen aanliggen dan wordt Mowgli boos. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:17

Sorry Bianc, ik vind Boston helemaal niks := maar misschien is t gewoon niet zijn gunstige look haha :P

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:18

Ik heb Boston ook ergens voorbij zien komen, hij lijkt heel grumpy :) maar vast een lieverd. Ik vind het zeker wat hebben zo'n mannenkop :). Kun je samen met mij aftellen tot december :)

Nog twee nachtjes en dan ga ik weer knuffelen :)

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:42

Splash, fijn dat je tunnel zo goed werkt! En heb je inmiddels de uitslag? Hopelijk nog steeds alles oke. En een nieuw autootje, lekker!
EeCee, Boston kijkt inderdaad wat grumpy, maar z'n tekening en z'n odd eyes vind ik geweldig! Ik wil ook ooit nog eens een kat met odd eyes. Alleen zijn ze vaak wit en dat vind ik dan weer wat minder, maar dat is bij Boston niet het geval <3
De monsters van Lor liggen redelijk bij elkaar, wie weet wordt het nog beter :D
LoesLucky kijkt weer uit naar knuffelen met Vega. Maak je foto's?

Wij zijn nog steeds in Italie, erg mooi hier. Met onze katjes gaat het prima samen met mijn schoonouders. Maar heb toch wel weer zin om ze volgende week weer lekker te knuffelen <3

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:01

Ik maak zeker foto's :)

Ze liggen idd toch al best goed bij elkaar Lor

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 16:34

Klopt, op deze afstand zijn ze ook allebei relaxed. :)
Zodra Abby dichterbij komt krijgt ze het Boze Oog, daarna wordt er geblazen en als ze dan nog niet weggaat krijgt ze een kledder om d'r oren. :=
Maar langzaam aan gaat het steeds beter tussen die 2, ze eten ook tegelijkertijd uit het voerlabyrint, echt spelen doen ze (nog?) niet samen en een heel enkele keer dat ze eventjes zij aan zij staan.
Ik verwacht voorlopig niets en zie wel waar het eindigt, van mij hoeven ze niet samen te slapen in 1 mandje ofzo maar wil wel dat ze enigszins vreedzaam samenleven. :)

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 17:11

Joolien schreef:
Sorry Bianc, ik vind Boston helemaal niks := maar misschien is t gewoon niet zijn gunstige look haha :P

Hahaha! Ik moest ook even een paar keer kijken naar de foto's hoor! Maar ik zie toch een lieve lobbes achter die grumpiness :D

@LoesLucky, krijg toch ook ineens dat spannende gevoel. Leuk!

Leuke haarmonsters van de week! *D
Laatst bijgewerkt door EeCee op 02-10-14 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 17:13

EeCee schreef:
Joolien schreef:

Hahaha! Ik moest ook even een paar keer kijken naar de foto's hoor! Maar ik zie toch een lieve lobbes achter die grumpiness :D

@LoesLucky, krijg toch ook ineens dat spannende gevoel. Leuk!

Hihi ja he.....krijgen ze nog wat te verduren hier met ons....:)

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 17:15

Ik weet ondertussen dat een kennis nog een laatste dekking heeft van Boston. Grappig genoeg moest zij aan ons denken toen ze hoorde dat hij ging stoppen met dekken. Toeval?