Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Heb de snuggelzakken even bekeken, zien er heerlijk uit! Wij hebben een pluche kussen met een stuk stof eroverheen. daar liggen ze ook heel graag in. Is ook heerlijk warm.
zo lief 
mijn schoonouders zitten bij ons in huis voor de katjes. Dat is altijd erg fijn! Ik ga ze wel missen, maar ze krijgen iig lekker hun aandacht
Ben verliefd op Vega
jeetje wat was Knox vervelend vannacht met zn spiraal. Normaal is hij echt een slaapkop, maar hij was hartstikke druk vannacht
Maf beest.
Ze doen nog steeds geen enkele poging om achter Texas aan te gaan, ze hebben ook al een paar keer dat luikje dat terug zwiept tegen hun kop gehad. En ze weten niet hoe een klepje werkt, op de kattenbak hebben ze dat ook niet dus vond het ook niet slim om ze het te leren. Dus ja, heeeeeeel blij mee en laat hem ook gewoon open voor Texas als ik weg ben, en als het zo blijft helemaal super.
En verder begint het allemaal rustig te worden in mijn hoofd en een plekje te krijgen, zie niet elke keer weer alle scenarios voor me gelukkig.
maar misschien is t gewoon niet zijn gunstige look haha
maar vast een lieverd. Ik vind het zeker wat hebben zo'n mannenkop
. Kun je samen met mij aftellen tot december 

Joolien schreef:Sorry Bianc, ik vind Boston helemaal niksmaar misschien is t gewoon niet zijn gunstige look haha
EeCee schreef:Joolien schreef:Sorry Bianc, ik vind Boston helemaal niksmaar misschien is t gewoon niet zijn gunstige look haha
Hahaha! Ik moest ook even een paar keer kijken naar de foto's hoor! Maar ik zie toch een lieve lobbes achter die grumpiness![]()
@LoesLucky, krijg toch ook ineens dat spannende gevoel. Leuk!