Ik meld mij ook weer eens. Ben druk aan het oefenen met Blaz thuis. Maar intussen nog niks gehoord van de hondenschool. Terwijl ik mij begin november al heb opgegeven. En 2de van januari beginnen ze weer met de cursussen.
En ook van mij:
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-12-13 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Machie
Geplaatst: 23-12-13 14:14
EmptyWords schreef:
hoe groot is jou auto? hayley en chels hebben al eens discussies met elkaar gehad
redelijk groot. Overleg anders maar met Jacq of ze denkt dat het kan, jullie hebben elkaar op facebook toch?
EmptyWords
Geplaatst: 23-12-13 14:15
zodra de honden de candans van de palen snapt kunnen ze steeds sneller
EmptyWords
Geplaatst: 23-12-13 14:15
Machie schreef:
EmptyWords schreef:
hoe groot is jou auto? hayley en chels hebben al eens discussies met elkaar gehad
redelijk groot. Overleg anders maar met Jacq of ze denkt dat het kan, jullie hebben elkaar op facebook toch?
zal haar een pb sturen
Machie
Geplaatst: 23-12-13 14:17
EmptyWords schreef:
zodra de honden de candans van de palen snapt kunnen ze steeds sneller
Jep, en er lol in hebben Csiva zag er eerder echt de lol niet van in...
ik heb het ooit met de schaatmethode aan moeten leren, toen vond chels ze ook geen flikker aan.... late rmet de wires vond ze ze geweldig. van de week maar eens de 2x2 gaan oefenen
Mama_Rianne
Geplaatst: 23-12-13 15:28
Wow wat gaan jullie hard!
Wij trainen ook heel t jaar door, alleen de schoolvakanties trainen we niet.. dus nu 2 weekjes 'vrij'
Las gisteren ook iets over schuine palen die als V-vormen in het gras gestoken zijn. Is die methode hier bekend?
Wij hebben vanochtend heerlijk gewandeld, straks weer even wat clickeren en dat filmen. Even geen nieuwe clickerdingen beginnen, zijn nu met opruimen, kasten dicht doen, naast komen en apport bezig
Zo grappig, vanochtend zonder clicker blok weg gegooid voor Beau. Hij deed halfslachtig een poging om het op te rapen, maar niet echt. Pak de clicker er bij en ineens haalt hij het netjes op en brengt het terug. Misschien snapt hij het zonder clicker nog niet zo goed maar het bewijst voor mij wel zijn lol en werklustigheid tijdens clickertraining
Ja de palen schuin insteken kan ook prima, dan hoeft de hond in principe alleen rechtdoor te lopen en nog niet te slalommen. Snap je het? Ben niet zo goed in uitleggen over de computer hahaha..
Maar zet je ze dan per twee in een V? Of gewoon al op juiste afstand van elkaar en dan schuin? En dan steeds iets rechter op? Want de hond zal ooit moeten gaan slalommen.. 2x2 wil ik me ook weer beter in gaan inlezen, nog maar weer eens filmpjes zoeken.
Bij ons op de club leren ze het ook aan met wires. Beau vindt dat echter totaal nutteloos en springt er dus overheen. Ben je veel sneller bij baasje Als we de wires hoger doen komt hij er onder door
chels zat vorige week ook in de visvijver... ze had een tennisbal gespot....
Machie
Geplaatst: 23-12-13 17:17
Hhilde schreef:
Bij ons op de club leren ze het ook aan met wires. Beau vindt dat echter totaal nutteloos en springt er dus overheen. Ben je veel sneller bij baasje Als we de wires hoger doen komt hij er onder door
Dan staan de palen al te dicht op elkaar
Machie
Geplaatst: 23-12-13 17:18
Die roze halsband + lijn heb ik ook voor Csiva, kleurtje knalt echt geweldig!