Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het zou zo maar kunnen dat ik ze moddervet mest hoor...
) dan de andere. Ik heb zelfs overwogen om er een rode nageltjes te lakken oid. Ik weet namelijk dat ze bij puppy's dat doen, een likje nagellak op het ruggetje, maar ik was te bang dat ze iets ervan binnen zouden krijgen.

hopelijk is hij snel weer de oude.
Ik vind dit echt bizar. Gisteren heb ik zelfs al op marktplaats gezocht naar een geschikt ander maatje! 
ze liggen ook wel alweer te tukken

Toen hij (inderdaad) ziek was, leek hij inderdaad in elkaar gekrompen met z'n vacht omhoog.
ik denk niet dat ik het zelf zou durven. Bang dat ze eraan gaan zitten ofzo, of het binnenkrijgen

super sterk ondanks dat haar leven al meerdere keren aan een zijden draadje hing. Ik wil haar idd niet koppelen omdat ik dan met een klein jaar (?) weer met een gerbil alleen zit. Evt kijk ik op internet of er nog dieren zijn die een nieuw huisje zoeken, maar dat is pas als ze dood is. Ze is verder nooit tam geworden.
Ik heb gister de bak verschoond en blijkbaar zijn ze te lui om weer gangen te gaan graven, dus ik zag de een elke keer met hele happen bodembedekking in zijn bekkie heen en weer sjouwen naar het zandbadje.
Ik heb het er gisteravond uitgehaald, in de hoop dat ze toch een ander plekje zouden zoeken, maar vanochtend zat de pot alweer vol