Ah, ok, zo dus. Kon me er even geen voorstelling van maken. Ze zijn wel heel flexibel in de nek zeg... Ik zou al nekpijn krijgen bij de gedachte alleen al om mijn hoofd zo te draaien...
Mégan is idd erg mooi En ook erg lief! Ze beschermt ook niet echt haar eitjes hoor Ze maakt zich wel groot maar zal nooit uithalen. Wat dat betreft weet ze heel goed dat ik er niets mee zal doen!
Hoe gaat het met de aanstaande ouders? Zijn er nog eitjes bij gekomen?
En de kleine kippetjes in de grote volière, vermaken ze zich nog een beetje? En wat vinden ze van het badje?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-21 09:17
Ik heb ze nog niet in het badje zien gaan Foto's maken wordt nu wel steeds lastiger. Ik heb daar echt 2 handen voor nodig en wordt steeds door allerlei vogels besprongen Mijn nieuwe telefoon is ook nog vrij lastig om scherpe foto's te maken, merk ik.
Samarah eigent zich trosgierst toe
Phyre eet zaadjes
En ook Marah kan al best goed pellen
Médora leert Sunny, Fable en Willow hoe ze zaadjes moeten eten
En ook in de kraamvoliere gaat het goed. Féline en Glowy hebben hun eerste eitje De trotse aanstaande vader was not amused toen ik even kwam kijken waar hij uithing
Oh wat goed van de aanstaande ouders zeg Goed zo Glowy, goed je kroost beschermen!
En wat worden de niet meer zo kleine kinders allemaal knap! Bijna geen kale plekjes ook meer zo te zien
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-21 09:25
Klopt! Ze zitten alweer bijna helemaal in de veren!
Alleen Nymeria is momenteel nog niet zo knap. Dat is een klein brokkenpilootje en een paar dagen geleden flink gecrasht waardoor ze een plek op haar neus had en er bloed op haar vleugel zat. De schade viel uiteindelijk mee, maar ze is natuurlijk licht van kleur, dus ze ziet er wat gehavend uit Verder gaat het super met haar hoor Ze moet haar roer en landingsgestel gewoon nog even beter onder de knie krijgen Zij zal daarom ook samen met haar zus Sunrise als laatste verhuizen, dus ze heeft nog ruim 3 weken. Ik hou haar liever iets langer zodat ik zeker weet dat ze er ook fysiek aan toe is.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 15-05-21 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Eigenlijk moet Nymeria dus gewoon verplicht in bad Arm ding, altijd zo sneu als ze crashen... ook al hoort het erbij
Martie
Geplaatst: 15-05-21 12:14
Wat een leuke foto's! Samarah is wel erg mooi getekend. Toch grappig, ik heb nu een aantal nestjes van je gevolgd en er komt steeds weer wat anders uit qua kleurtjes en aftekeningen En Nymeria geeft weer haar geheel eigen versie hieraan
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-21 12:43
Ja klopt! Het is altijd weer afwachten wat er tevoorschijn komt! En soms is het ook voor mij een complete verrassing
Samarah is echt een schatje! Ik twijfelde bijna om haar ook nog te houden, maar dat kan helaas echt niet Ze heeft een heel eigengereid karakter maar is wel ontzettend lief! Ze is voor de duvel niet bang en trekt altijd haar eigen plan
Ik heb een beetje een gekke en domme vraag misschien, maar kunnen vogels eigenlijk vlooien hebben?
Zit daar nog verschil in tussen tamme vogels en bijv. tuinvogels? Ik wilde nestkastjes ophangen in onze tuin tot iemand zei dat daar waarschijnlijk vlooien in kwamen door vogels...